Gå til innhold

Finner ikke igjen tråden min om at jeg ikke klarer å gå på butikken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg opprettet en tråd her inne som handlet om min sosiale angst og problemet med at jeg ikke klarer å gå på butikken. Nå finner jeg ikke igjen tråden jeg opprettet, hvorfor ble tråden min slettet? Vil si Tusen takk for alle svar jeg fikk og gode råd 💖

Anonymkode: 87139...e46

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS. Jeg tror tråden ble stengt for moderering pga. noen av svarene du fikk. Det var altså ikke du som gjorde noe galt.

Anonymkode: eaec3...094

• Liker 5
Skrevet

Har du fått bestilt deg hjemlevering?

Anonymkode: c2ddd...702

Gjest Kirsebæra
Skrevet

Vi var flere som rapporterte de ufine svarene du fikk, det var ikke noe galt du gjorde❤️

Forhåpentligvis åpnes den igjen, og de ufine svarene er moderert bort. 

Har du tenkt noe mer på hjemlevring av mat? 

Kolonial i enkelte bueru, Coop, spar, meny har også utlevering. 

Klarer du å få bestilt deg legetime, og be om videokonsultasjon? 

Kan du ta kontakt med kommunen din om et lavterskeltilbud for hjelp en periode? 

Skrevet

Det høres ut som du nå står i en krise som er veldig alvorlig.

Kan du kontakte legen, om ikke mer enn ved å skrive mld. på helsenorge.no, og be legen om å vurdere AAT (ambulerende akutt-team). De kan komme hjem til deg, det kan være kjempegod og nødvendig hjelp for deg i situasjonen du nå står i.

Anonymkode: 12381...540

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg opprettet en tråd her inne som handlet om min sosiale angst og problemet med at jeg ikke klarer å gå på butikken. Nå finner jeg ikke igjen tråden jeg opprettet, hvorfor ble tråden min slettet? Vil si Tusen takk for alle svar jeg fikk og gode råd 💖

Anonymkode: 87139...e46

Ja - tråden din er lagt til side for moderering, noe som er bekreftet her.

Det var trist å lese om situasjonen din, og jeg skrev et lengre svar til deg, men vet ikke om du fikk tid til å lese det før tråden din ble stengt på grunn av noen av svarene du fikk.

Slik at her i "Generell debatt"-delen av forumet kan svarene være rimelig hjerteløse når man begynner å skrive om psykisk helse; i "Kropp og helse" der folk som sliter allerede skriver, er stemningen mer vennlig og forståelsesfull, så jeg vil forsiktig råde deg (og andre) til å starte en tråd der i fremtiden hvis man skriver at man har det vanskelig.

I "Generell debatt" virker det som om enkelte tror det bare er å knipse med fingrene og tenke positivt, og vips - så begynner lamme omtrent å løpe maraton, og folk som sliter psykisk, blir friske på et blunk.

Virkeligheten er langt mer komplisert enn som så, og det å slite psykisk kan være forferdelig tungt og vondt; samtidig er det alltid håp om at ting kan bli bedre; det finnes alltid håp.

Ta derfor godt vare på deg selv, og håper virkelig alt ordner seg for deg - som jeg skrev i det andre svaret mitt.

- Brian

Anonymkode: d56df...eff

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du klarer deg økonomisk, får du noen støtte? 

Anonymkode: cbb55...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...