AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Det gjør så vondt å miste han og å se han med en annen. Jeg savner han så mye og elsker han fortsatt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal leve uten han. Alt føles så tomt. Vi har brukt så mange år på hverandre, og vi kom aldri så langt som å få barn. Jeg blir 40 neste år og føler alt er håpløst. Han er gravid med den nye dama og de skal gifte seg neste år. Jeg har mistet absolutt alt... Anonymkode: b6869...ea8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Det er vondt når det ikke går som en ønsker. Anonymkode: 2279c...1e5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Mistet alt? Du har en varm seng å sove i, mat på bordet, ingen krig her, du har penger til å kjøpe ting du trenger, helsa er vel grei nok den også?...mistet alt nei, du har mye du... Anonymkode: 6e225...a1f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Føler med deg ❤️ har dessverre ingen råd....men håper du kommer deg videre raskt, du har fortsatt tid til å lage familie med en annen. Anonymkode: bd3b8...324 1
Ms. Steele Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mistet alt? Du har en varm seng å sove i, mat på bordet, ingen krig her, du har penger til å kjøpe ting du trenger, helsa er vel grei nok den også?...mistet alt nei, du har mye du... Anonymkode: 6e225...a1f Dette er sikkert ikke ord som du ønsker å høre akkurat nå, men de er så sanne så sanne... Du har det ikke så greit akkurat nå, men mistet alt har du faktisk ikke. Jeg trodde en stund at jeg ikke kunne komme dypere når man var i bunnen av en U, og vet du, man hadde helt rett. DET GIKK KUN OPPOVER!!! Og det var ikke meg som skrev som anonym ...a1f, men som jeg siterte Endret 2. desember 2020 av Ms. Steele
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Mistet alt? Du har en varm seng å sove i, mat på bordet, ingen krig her, du har penger til å kjøpe ting du trenger, helsa er vel grei nok den også?...mistet alt nei, du har mye du... Anonymkode: 6e225...a1f Det er vel ikke krig der du er heller? Anbefaler deg å svare i tråder hvor du har konstruktive råd. Anonymkode: 00546...3fd 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Det gjør så vondt å miste han og å se han med en annen. Jeg savner han så mye og elsker han fortsatt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal leve uten han. Alt føles så tomt. Vi har brukt så mange år på hverandre, og vi kom aldri så langt som å få barn. Jeg blir 40 neste år og føler alt er håpløst. Han er gravid med den nye dama og de skal gifte seg neste år. Jeg har mistet absolutt alt... Anonymkode: b6869...ea8 Drittfyr. Du kommer til å møte en som er mer lojal. Heldigvis fins det andre måter å ha barn i livet enn å føde dem selv, har du tantebarn? Ellers så kan du jo vurdere å ha fosterbarn eller å dra til Danmark, dersom livet ditt er stabilt. Heier på deg! Anonymkode: 00546...3fd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drittfyr. Du kommer til å møte en som er mer lojal. Heldigvis fins det andre måter å ha barn i livet enn å føde dem selv, har du tantebarn? Ellers så kan du jo vurdere å ha fosterbarn eller å dra til Danmark, dersom livet ditt er stabilt. Heier på deg! Anonymkode: 00546...3fd Ingenting hun skriver får han til å se ut som en drittfyr selvom hun er såret? Er alle drittfyrer som går videre med sitt liv og finner kjærligheten når det er slutt med eksen? Da er min samboer gjennom 4 år en drittfyr fordi han fant meg en liten stund etter sin eks og hun fortsatt sørget. Nå har vi barn også! Men til ts: forstår smerten selvom jeg ikke er 40.. Skjedde samme med meg, bare at jeg er mye yngre. Fikk beskjed jeg mest sannsynlig ikke kunne få barn også like etterpå mens han gjorde en ny gravid og lykkelig! Fikk barn selvom oddsene ikke var der, med den riktige kjærligheten ☺️ Hvis barneønsket er stort finnes det mange muligheter også! Anonymkode: ff262...98d 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 Jeg møtte han da jeg var 32, og jeg hadde aldri hatt en kjæreste. Det var de beste 5 årene av livet mitt. Så ble det slutt da jeg var 37... Det ble slutt fordi han sluttet å elske meg, men han ville være venner. Jeg har aldri elsket noe før eller siden. De siste 2 årene har jeg prøvd å komme over han, men det er vanskelig når vi har flere felles venner. Har ikke sett han siden mars...da koronaen startet og har levd veldig isolert. Har man kjærlighetssorg hjelper det å høre om hvor bra man egentlig har det. Det tar tid å komme over Anonymkode: b6869...ea8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Jeg vet det gjør fryktelig vondt! Jeg har selv vært igjennom den sorgen. Skulle så ønske at jeg slapp, men det er noe vi MÅ igjennom! Og det går over. Ikke i dag eller i morgen. Men det går over. For meg hjalp det å tenke på meg selv. Jeg hadde hatt lite tid til egne interesser, familie og venner i forholdet. Det er min egen feil. Nå nøt jeg friheten, og gjorde akkurat det jeg ville uten å tenke på at det måtte avtales med han hjemme om det passet. Jeg kjente også på at forholdet overhodet ikke hadde vært bra de siste årene, og at det var en stor befrielse å kjenne dette. Det var ikke så lett å kjenne når jeg var midt oppi det, men FOR en forskjell og befrielse når det var over. Et par måneder tok det. En vinglepetter son sendte meg miksede signaler mens han egentlig hadde funnet ei ny flere måneder før bruddet. Å få vite om henne var litt av det som tok bort følelsene for han. Håpet gjør at følelsene sitter i ekstra lenge. Jeg skulle aldri mer finne meg en mann. 40 år var jeg. En stund etter traff jeg en kjekk mann. Og nå 3 år senere har vi det fortsatt godt. Føles vondt å bli sammen med feil person og flytte langt vekk fra familie for så å bli dumpet. Men hadde ikke det skjedd, så hadde jeg jo ikke funnene han jeg er med nå. Klem til deg TS. Husk at du har venner og familie, og deg selv. Akkurat nå trener du ikke kjæreste. Kom over sorgen og vær god med deg selv! Lykken finner du i deg selv. Du trenger ikke kjæreste for det. Det er bare en bonus. ❤️❤️❤️ Anonymkode: 43985...101
knulleGuden666 Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Han er gravid ja, det er godt gjort 😛 Endret 3. desember 2020 av Galdhøpiggen
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 Jeg vet du har det fryktelig vondt akkurat nå, ts ❤ jeg har vært der du er nå, og trodde aldri jeg skulle forelske meg, eller bli lykkelig igjen. Livet viste meg at jeg tok feil. Men det tok tid! Prøv å tenkt på at det faktisk er bedre å være ensom alene, enn ensom sammen med noen. Innerst inne vil du vel være med noen som elsker deg for den du er? Og det har du muligheten til nå! Det hadde ikke vært en god følelse, å være med noen som ikke har de rette følelsene lengre. Du hadde bare gått rundt å vært usikker konstant, om han plutselig kom tilbake til deg. Prøv å fokuser fremover. Jeg vet det ikke er lett. Man har også en tendens til å glorifisere noen under en kjærlighetssorg. Husk, han var ikke feilfri han heller. Nå har du lært hva du søker, og hva du IKKE søker, i et forhold. Plei godt med deg selv, gi deg selv tid til å sørge, men så må du se fremover. Realiteten endrer seg desverre ikke av at du sitter å har det jævlig. Så man kan likegodt prøve å ikke ha det jævlig. ❤ Anonymkode: a66c0...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå