AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #21 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg får inntrykk av at du er over middels interessert i .... pupper. 😂 Tenk å ha reflektert så mye over dette at du ønsker å dele dine filosofiske tanker og øse av din visdom omkring dette på et forum for kvinner! Anonymkode: d8942...425 🤣🤣🤣 Helt fantastisk at noen som helst har fundert så mye over forholdet mellom pupper og hofter! Anonymkode: f4215...f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 2. desember 2020 #22 Del Skrevet 2. desember 2020 Om du er rett i dine preferanser? Ehm ja, det er dine preferanser. Du eier dem. Men det er ingen fasit på kvinnekroppen. Folk har forskjellig smak. Noen vil heller ha en slank kvinne med normale pupper enn ei diger ei med enorme pupper. Smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2020 #23 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg ser at jeg har mye å gå på når det gjelder lårvidden. Tror til og med jeg har litt å gå på når det gjelder cupstørrelse (H-cup). Jeg synes ofte at ratioen mellom åpen munn og påslått hjerne er grovt undervurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. desember 2020 #24 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvorfor er det vås? Explain. Anonymkode: b6096...a7f Jeg tror innlegget ditt beskriver hvordan du ser på saken, og er følgelig ikke vås. Mange damer tror at det er bare den og den fasongen som gutta liker. Når du kommer inn å beskriver ditt syn, så viser det at vi gutta ser forskjellig på ting og har forskjellige preferanser. Hva som er attraktiv kropp kan variere veldig mellom forskjellige betraktere. I tillegg har vi moten, det som er mote i tiden, og den moten er det veldig mange som ikke bryr seg om. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mine pupper er ganske lange, men om jeg ruller dem opp og inn blir de som relativt store baller midt på. Det burde duge👌🏻😂 Anonymkode: 129be...136 Jeg har lest et eller annet sted at hvis lengden er minst 17 cm , så er det bra, men det kan muligens ha vært noe annet enn pupper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. desember 2020 #25 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Blondie65 skrev (På 2.12.2020 den 19.19): Jeg ser at jeg har mye å gå på når det gjelder lårvidden. Tror til og med jeg har litt å gå på når det gjelder cupstørrelse (H-cup). Jeg synes ofte at ratioen mellom åpen munn og påslått hjerne er grovt undervurdert. Noe som er veldig attraktivt er mental bølgelengde. Det er utrolig deilig å ha en partner som man snakker lett med, både alvor og fleip. En annen vinner er gjensidig respekt ! Endret 4. desember 2020 av I Grosny Tillegg om gjensidig respekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #26 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forholdet mellom hofter og bryster, hva mener du med det? Anonymkode: 9d0e1...f23 Hofte/bryst ratio. Midjen bør være 2/3 av mål på hofter og byste. Anonymkode: f67ee...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2020 #27 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... at de mye heller burde få massive silikonpupper enn å jage etter å gå ned i vekt hvis det ikke lar seg gjøre. Det er forholdet mellom bryster og hofter som gjør oss menn ekstra interessert. Hvis man har store pupper kan man langt på vei veie opp for ekstra fett på kroppen. Det er heller ikke sånn at tjukke damer alltid har store pupper. De kan ha store pupper sammenliknet med en jente på 50 kilo, men en C-cup hjelper ikke når låra har en meter i omkrets. Da må det større frontal skyts til. Relativt sett er det sånn at dersom man er ganske overvektig må man ha ekstra store pupper for at ikke kroppen skal se vassen og feit ut. En stor dame med relativt sett også store pupper er helt fantastisk - faktisk finere enn en tynn dame med relativt sett store pupper. Am I right or am I right. Anonymkode: b6096...a7f Nå har vel store damer som regel store pupper og da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #28 Del Skrevet 2. desember 2020 Dette er jo smak og behag, så ingenting er rett eller galt. Jeg er overvektig med store bryster og jeg hater dem som pesten. For de gjør at jeg ser mye feitere ut enn nødvendig. Anonymkode: ae5b5...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #29 Del Skrevet 2. desember 2020 Bryr vi oss om hva menn syntes da? Man skal føle seg vel selv. Hva primitive bavianer syntes om det er vel rivende likegyldig. Anonymkode: eb146...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #30 Del Skrevet 2. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hofte/bryst ratio. Midjen bør være 2/3 av mål på hofter og byste. Anonymkode: f67ee...169 Hofte/bryst ratio gir ingen mening.. skal dette være større, mindre eller lik med 1 ? Anonymkode: 9d0e1...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #31 Del Skrevet 2. desember 2020 Burde vært en egen undersjargong her inne , noe sånn som "vi menn som dømmer kvinner og kroppene deres". Anonymkode: 86e77...299 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #32 Del Skrevet 2. desember 2020 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 5103a...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #33 Del Skrevet 2. desember 2020 Vi kvinner dømmer også etter kropper på den ene eller andre måten. Synes vi må tåle så pass fra menn her inne. Det sklir av som teflon på meg. Synes heller det er litt underholdende Anonymkode: 9d0e1...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. desember 2020 #34 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bryr vi oss om hva menn syntes da? Man skal føle seg vel selv. Hva primitive bavianer syntes om det er vel rivende likegyldig. Anonymkode: eb146...c5d Sunn holdning, det med å ikke bry seg om hva folk synes, men det med primitive bavianer har en nedlatende undertone. Det med seksuell tiltrekning er noe dyrisk, og det er det ikke noe galt med. De som har sexdyret i seg er fungerende og har et av de elementene som skal til for å lykkes med samliv og familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 2. desember 2020 #35 Del Skrevet 2. desember 2020 🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #36 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hofte/bryst ratio. Midjen bør være 2/3 av mål på hofter og byste. Anonymkode: f67ee...169 Er ikke noe som bør være sånn og sånn. Alle er som de er og kan være fornøyde med seg selv uansett. Anonymkode: 4106d...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå