Gå til innhold

Det tjukke damer bør forstå om pupper er at....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... at de mye heller burde få massive silikonpupper enn å jage etter å gå ned i vekt hvis det ikke lar seg gjøre. Det er forholdet mellom bryster og hofter som gjør oss menn ekstra interessert. Hvis man har store pupper kan man langt på vei veie opp for ekstra fett på kroppen. Det er heller ikke sånn at tjukke damer alltid har store pupper. De kan ha store pupper sammenliknet med en jente på 50 kilo, men en C-cup hjelper ikke når låra har en meter i omkrets. Da må det større frontal skyts til. Relativt sett er det sånn at dersom man er ganske overvektig må man ha ekstra store pupper for at ikke kroppen skal se vassen og feit ut. En stor dame med relativt sett også store pupper er helt fantastisk - faktisk finere enn en tynn dame med relativt sett store pupper.

Am I right or am I right. 

Anonymkode: b6096...a7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi forsto allerede etter halve overskriften at dette var skrevet av en mann, og at resten ville være rent vås.

Anonymkode: bd445...50d

Hvorfor er det vås? Explain.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

men en C-cup hjelper ikke når låra har en meter i omkrets

Betyr det at du mener C-cup er stort? 

(Brukte C-cup i 8.klasse.. er K-cup stort nok for feite damer eller?)

Anonymkode: 05e3c...5c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

... at de mye heller burde få massive silikonpupper enn å jage etter å gå ned i vekt hvis det ikke lar seg gjøre. Det er forholdet mellom bryster og hofter som gjør oss menn ekstra interessert. Hvis man har store pupper kan man langt på vei veie opp for ekstra fett på kroppen. Det er heller ikke sånn at tjukke damer alltid har store pupper. De kan ha store pupper sammenliknet med en jente på 50 kilo, men en C-cup hjelper ikke når låra har en meter i omkrets. Da må det større frontal skyts til. Relativt sett er det sånn at dersom man er ganske overvektig må man ha ekstra store pupper for at ikke kroppen skal se vassen og feit ut. En stor dame med relativt sett også store pupper er helt fantastisk - faktisk finere enn en tynn dame med relativt sett store pupper.

Som mann blir jeg flau av deg..... du går vel i kategorien "gutt" 16-18 år.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forholdet mellom bryster og hofter som gjør oss menn ekstra interessert. 

Du tar feil, hilsen mann. 

Anonymkode: 7c439...48f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du kom og informerte om dette. Jeg skal huske på at den dagen lårene mine måler en meter i omkrets så skal jeg få meg silikonpupper.

Anonymkode: e2f2f...e9a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DEN NAKNE GARTNER said:

Det er forholdet mellom bryster og hofter som gjør oss menn ekstra interessert.

Forholdet mellom hofter og bryster, hva mener du med det?

Anonymkode: 9d0e1...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner bare skal innrette seg etter det noen menn syns er sexy? 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 9bd5a...3a1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, foreslår at du konsentrerer deg om dine egne mål og proposjoner, eller mangel på sådan. Det er forholdet mellom skulder og hoftebredde som gjør oss damer interessert. Lengde og omkrets på penis har også mye å si. Penisen ser kortere ut når vomma vokser. Pass på sånne ting du, klipp nesehåra dine og blek tenna dine, husk tanntråd og bruk solkrem så du ikke får for mye rynker, så kanskje ei og annen dame gidder å se to ganger på deg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke en gang helt hva du mener her. Men kvinner bestemmer selv om de vil ha silikon eller ikke, du trenger ikke fortelle oss at noen "burde" ha det. 

Anonymkode: 4106d...411

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får inntrykk av at du er over middels interessert i .... pupper. 😂

Tenk å ha reflektert så mye over dette at du ønsker å dele dine filosofiske tanker og øse av din visdom omkring dette på et forum for kvinner! 

Anonymkode: d8942...425

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor er det vås? Explain.

Det er vås fordi du har masse føflekker i ræva og du tror det er viktig å snakke om det. 

Anonymkode: dddab...f88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blander du med midje-hofte-ratioen. Ble visst litt feil til deg dette. :)

Anonymkode: a3047...415

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi forsto allerede etter halve overskriften at dette var skrevet av en mann, og at resten ville være rent vås.

Anonymkode: bd445...50d

:jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper er ganske lange, men om jeg ruller dem opp og inn blir de som relativt store baller midt på. Det burde duge👌🏻😂

Anonymkode: 129be...136

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...