AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Bestilte noe som jeg ikke trenger likevel. Skal derfor returnerer, men får ikke skrevet ut returseddelen da jeg ikke har printer. Hva gjør jeg da? Kan jeg kanskje ta med til postnord og be de skrive ut for meg? Anonymkode: 87f99...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 Uten returseddel vet de jo ikke hvem du er, hva du returnerer eller noen ting. Da kan du likesågodt kaste det... Du kan gå på biblioteket, en venn, jobben eller hva som helst for å printe ut seddelen Anonymkode: 40414...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Kan hende du kan få tilsendt returlapp i posten fra der du har bestilt Anonymkode: 49058...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 Kjenner du absolutt ingen med en printer? Anonymkode: 7462e...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Del Skrevet 3. desember 2020 Vis du har et nettbrett så kan du teipe den fast til pakken, vare hente opp retur lappen på brettet og sende 👍 Anonymkode: 69355...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Del Skrevet 3. desember 2020 Få de til å sende deg returseddelen i posten. Jeg selv gjør det med Zalando og har ikke hatt noen problemer så langt. Anonymkode: 3152f...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Del Skrevet 3. desember 2020 Bare for å ha nevnt det så er pakkseddel (overskriften) og returseddel to helt forskjellige ting. Anonymkode: 5f747...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå