Gå til innhold

Gjorde det slutt på forholdet fordi han ikke virket interessert. Får senere vite at han elsket meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et "forhold" med en fyr en stund tilbake som i starten var veldig god mot meg, men senere ble kaldere og kaldere. Innrømte etterhvert at han egentlig ikke var interessert i noe forhold da han hadde mye baller i lufta, noe som var helt ok, men jeg tenkte jo for meg selv at det var noe galt med meg. Spesielt i disse periodene han var fryktelig kald, ble det mye alenetid med meg selv og mine tanker. Jeg trodde jeg var for intens, så jeg prøvde å trekke meg unna for å gi han pusterom. 

Jeg endte opp med å gjør det slutt pga. dette og hvor psykisk sliten jeg ble av mine egne tanker om meg selv og oss, når han da ikke var åpen om grunnen til at han var slik mot meg. 

Ting var tungt i en periode etter, men jeg holdt meg unna og ting ble etter hvert bedre... Ja. Helt til han da kom til å ta kontakt. Det i seg selv var jo helt greit det også, jeg hadde ikke noe imot å være venner, da vi var gode venner før vi holdt på. Plutselig får jeg vite at han savner meg, og han så gjerne ville vært med meg, ja, til og med at han elsket meg, noe han aldri hadde sagt før. Han hadde bare så vidt sagt "glad i deg" og på slutten var det nesten som han måtte tvinge det ut av seg hvis jeg sa det til han først. 

Jeg skjønner absolutt ingenting. Hvordan kan du plutselig elske meg i ettertiden, når du bare så vidt så på meg før?? Du innså vell kanskje ikke hva du hadde før jeg ble borte? 

Uansett, det er for sent, selv om jeg nesten har lyst til å gå tilbake. 

Men jeg hadde det så vondt, jeg vil ikke tilbake. 

Har dere opplevd det før? At noen du har vært interessert i først viser interesse når du ikke lengre gjør det? Vil gjerne bare lese deres historier. 

Anonymkode: b195d...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du være sterk!

Når dere var sammen, så hadde du det vondt!!! Når det ble slutt, så ble det etter en stund bra! Det er beviset for at forholdet IKKE er bra for deg!

Du vil ikke være sammen med en som bedriver psykisk terror med å være kald, og til og med sier at han ikke er interessert og fortsetter å være med deg. Nei, han elsker deg ikke. Han elsker at det var lett å bruke deg og at du fant deg i mye før du satte foten ned.

Du vet at dette forholdet er skadelig for deg! Hold deg unna!!!

Anonymkode: 3c400...0ab

• Liker 3
Skrevet

Spiller ingen rolle om han elsker deg inni seg hvis han ikke behandler deg bra. 

Anonymkode: 76694...c84

• Liker 3
Skrevet

Er ikke sikkert han elsker deg, han tror kanskje han gjør det, eller så sier han det for å få noe av deg. Ingen er sånn med noen de virkelig elsker.

Anonymkode: f7dda...d3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...