AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Det rareste jeg opplevde å høre var "jeg er orgasmedonor som kommer med orgasmegaranti og fortjener en ny sjanse!" Gretten kar fordi han ikke "fikk meg til", han fikk så absolutt ikke en ny sjanse 🤦♀️😂 Anonymkode: 86525...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 En one night stand som må ha vært både full og høy utbrøt at han elsket meg midt under akten. Ble mildt sagt paff! Anonymkode: 629a6...af8 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Litt pinlig å si at han kommer med orgasmegaranti når han akkurat har vist at han nettopp ikke gjør det. Anonymkode: c0956...802 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 «Faen, jeg har fått gnagsår på pikken av deg, men det var vel verdt det!» Det ble sagt med en skikkelig anklagende tone av en fyr jeg datet i et par uker. Sjarmerende og fin fyr, men jeg tørde aldri å spørre hva han mente med den setningen der etter runde nr 7 på under 1 døgn. 😅👌🏻 Anonymkode: bec84...5ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå