Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to dagene har baby på 9,5 uker plutselig begynt å spise mindre. Tidligere spiste hun i opp mot 2 timer per amming, mens nå bruker hun bare 30-40 min. Har hele veien gitt litt tillegg og det spiser hun også mindre av nå når hun blir tilbudt.  Ellers virker hun normal, sover godt og har tisse/bæsjebleier..

Bør jeg bli bekymret? Kan jeg plutselig ha fått bedre melkeprodusjon sånn over natten?🤔

Anonymkode: 4201d...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby kan ha blitt mer effektiv spiser :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at melkeproduksjonen din har tilpasset seg fint slik at barnet får det det trenger, og at babyen har blitt sterkere og bedre på å få ut melka. Ammingene blir ofte kortere etterhvert!

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Håper det stemmer for må innrømme det er deilig å ikke sitte to timer hver gang.. men skjer det så fort?? Forandringen skjedde liksom over natten🙈

Anonymkode: 4201d...6c5

Skrevet

Her følte jeg ting skjedde fort når han først skjønte greia. Vi hadde mye strev med ammingen og vi kunne sitte på timesvis med av-og-på-amming. Når det så løsnet når han var litt over 2 mnd. gikk det plutselig bare 20-30 min per amming, og nå når han er 5 mnd er de fleste ferdig på under 10 min 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...