Gå til innhold

Han klager når kommer hjem fra jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid og i permisjon. For øyeblikket jobber han hver dag og henter barnet hver dag pga lang avstand til bhg. Og jeg er mye dårlig. Går ofte på kontroll ukedagene og fått beskjed om å hvile mest mulig. Nå har han de siste ukene begynt å klage på meg når han kommer hjem. Så fort han kommer inn døren ser han om det er ryddet og finner han noe peker han fingeren på det. Jeg lager middag og rydder nøye før han kommer hjem for å unngå at han blir irritert. Humøret endrer seg alltid to timer etter han kommer hjem og da kan han si unnskyld eller være ekstra god mot meg. Han er veldig opptatt av at alt må være rent og ryddet. Så jeg blir litt nervøs for at jeg ikke er like flink som han.  Vasker nøye og lager hjemmelaget mat fra bunnen av. Ligger ikke på sofaen hele dagen for å si det sånn. Og jeg handler mat ..  kan det bare være noe akkurat nå han går gjennom?igår sa jeg tydelig fra at jeg synes det er ubehagelig å møte sur mann på døren hver ettermiddag.sier knappt hei..... Og det skjedde igjen idag 

Anonymkode: 6bbd3...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har lov til å være sliten han også.

Anonymkode: e57cc...e8d

• Liker 11
Skrevet

Kan du be legen din kontakte mannen din og understreke at du har fått beskjed om å hvile mye? Det er helt uakseptabelt at han blir sur på deg fordi du ikke trosser legens råd om å hvile mest mulig.

• Liker 14
Skrevet

Han likte ikke middagen heller og spiste ikke opp. Føler eg er helt på gråten nå. Et nok bare veldig følsom ..

Skrevet

Er han hangry? 

Anonymkode: ef42c...055

• Liker 2
Skrevet

Sorry, men hva er greia med å alltid unnskylde mennene? Hvorfor får de lov? Hvis jeg var deg TS, ville jeg satt hardt mot hardt og gitt klar beskjed om at dersom han ikke forstår at han må hjelpe til, være grei og behandle deg bra så er det over. Jeg hadde så gitt han en sjans, og gir han f så hadde jeg pakket en bag eller to og reist hjem til foreldrene mine. 
Sjekk ut kontoen Mannsbebiser på Insta. 

Anonymkode: f13d4...45a

• Liker 21
Skrevet

Ikke unnskyld ham, han er en voksen mann som snart skal bli pappa. Han oppfører seg som en drittunge. Sett ned foten, ellers er det sånn livet ditt blir.

Anonymkode: 297a3...7a4

• Liker 14
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde sagt at om han kom hjem sur en eneste dag igjen, kom jeg ikke til å være hjemme! Greit nok at han er sliten men han skal da ikke la det gå ut over deg! Og det er faktisk en grunn til at du er hjemme, om det er det han irriterer seg over. Du er gravid, du bærer frem deres barn. Han får pinadø skjerpe seg!

Skrevet

Du må stå opp for deg selv. Si at dette gidder du ikke.

Anonymkode: 8f832...e4d

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skal menn alltid unskyldes her inne? 🤯 det kommer ALLTID noen med «han er vel sliten» eller «kanskje han har mye å tenke på» når mannen oppfører seg som en idiot! Han her hadde fått klar beskjed om å enten snakke med meg om det som plager han, eller gi faen i å komme hjem så sur EN gang til! Det er lov å være sliten å lei, uten at man må oppføre seg som en drittsekk mot partneren sin. 

Anonymkode: 3e5ec...176

• Liker 14
Skrevet

Jeg hadde blitt eitende forbanna! På tide å gi det i klare ordelag! 

Hvordan våger han å klage på maten du lager? Da får han jaggu lage den selv! Akkurat som rydding og vasking; er han ikke fornøyd får han gjøre det selv!

Hvorfor finner du deg i slik behandling? På tide å stå opp for deg selv!

Han burde vise omsorg og kjærlighet mot kvinnen som bærer frem hans barn. 

For en løk.

• Liker 8
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Fuck you. Jeg er ikke hushjelpen din. 

Om han vil ha strøkent hjem får han skaffe vaskehjelp. 

Du LAGER ET JÆVLA MENNESKE. 

Skrevet

Høres ut som samboeren min, beklager! Han er helt lik når han har dårlige perioder. Han klager og syter, ser ikke egen oppførsel, mens jeg forsøker å roe ting ned, mht sønnen vår. Før smelte jeg tilbake uten noe problem, men ønsker ikke at barnet skal stå i en sånn konflikt. Jeg ønsker heller ikke at han skal vokse opp i ett  tidvis ustabilt hjem, og skjønner nå at jeg må planlegge en fremtid uten han.

Han er problemet her, ikke du. Man skal IKKE grue seg til samboeren kommer hjem, i frykt for å ikke nådd ens krav! Det trykker deg kun ned, og man skal snakke til hverandre på en ordentlig måte- til tross for at en er sliten og lei!

Jeg blir forbanna! 😅

Anonymkode: 87667...35f

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Høres ut som samboeren min, beklager! Han er helt lik når han har dårlige perioder. Han klager og syter, ser ikke egen oppførsel, mens jeg forsøker å roe ting ned, mht sønnen vår. Før smelte jeg tilbake uten noe problem, men ønsker ikke at barnet skal stå i en sånn konflikt. Jeg ønsker heller ikke at han skal vokse opp i ett  tidvis ustabilt hjem, og skjønner nå at jeg må planlegge en fremtid uten han.

Han er problemet her, ikke du. Man skal IKKE grue seg til samboeren kommer hjem, i frykt for å ikke nådd ens krav! Det trykker deg kun ned, og man skal snakke til hverandre på en ordentlig måte- til tross for at en er sliten og lei!

Jeg blir forbanna! 😅

Huff. Når du sier dårlig perioder så går det over? Jeg vil også ikke krangle eller skape dårlig stemning men han ser jeg ble lei meg idag og prøver å blidgjøre meg og være ekstra hyggelig men jeg har bare vært lei og sur nå hele kvelden og ikke sagt så mye. For jeg orker ikke ha det sånn videre. Han gikk og la seg og virker sur nå fordi jeg kjeftet litt på han da han klagde igjen på en liten sak. Jeg vurderer å bare være ute når han kommer hjem i morgen. Og si at jeg fortsetter slik til han endrer holdning. 

• Liker 1
Skrevet

Ville tatt en ordentlig prat og sagt at slik oppførsel er faktisk uakseptabel. Det vet han også, for han sier jo unnskyld. Ville også bedt han spise en skive før han kommer hjem, kanskje han er sur for han er sulten. Både jeg og mannen min blir det, så vi passer på å spise gjevnlig. 

Anonymkode: d9e1f...7eb

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ville tatt en ordentlig prat og sagt at slik oppførsel er faktisk uakseptabel. Det vet han også, for han sier jo unnskyld. Ville også bedt han spise en skive før han kommer hjem, kanskje han er sur for han er sulten. Både jeg og mannen min blir det, så vi passer på å spise gjevnlig. 

Anonymkode: d9e1f...7eb

Ja han spiser aldri lunsj på jobb. Jeg lager matpakke til han for jeg liker å gjøre det. Han jobber hardt fysisk i mange timer . 

Skrevet

Hangry? Be ham spise en banan eller noe før han drar fra jobb:P Helt greit å være sliten, men en kan kontrollere atferden noe når man er voksen. Jeg jobber i et yrke hvor jeg ikke har tid til å spise, gå på do eller bytte bind, jeg kan få en knyttneve i fjeset, spyttet på osv., men glefser ikke til samboeren min når jeg kommer hjem fordet.

Anonymkode: 8db2d...9c3

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir forbanna! 😅

Ungen min skal lære at man ikke skal finne seg i å bli behandlet som dritt..

Om mannen min hadde oppført seg sånn hadde han fått hørt det. 

Det trenger ikke å innebære skriking, smelling med dører etc. 

Og barn har godt av å vitne at foreldre kan krangle/diskutere når det gjøres "rett". Da blir de ikke livredd for skilsmisser fordi mamma og pappa er uenig om noe. 

Barn har godt av å vite at voksne også blir både sint, frustrert og lei seg. 

Skrevet

Uff! 
hvis det hadde vært en dag eller kanskje Max en uke som var dårlig for ham skjønner jeg..men høres ut som han må ta seg sammen.

Du bærer frem hans barn og er i siste innspurt etter mange mnd med hormoner etc.

er selv 100% sykemeldt å er bare 12 uker på vei, jeg må også ta det rolig. Jeg lager vanlig enkel mat og rydde inn/ut av oppvasken, så vidt vasket klær 😂 ...utbrettet slengt i en stol i kjelleren ,ikke hr jeg lov til å ha sex heller

ikke faen om han hadde fått klagd...og ikke gjør han det! 

vil si det er noe av det verste jeg har opplevd, så TS du har min sympati men her må du bare være direkte

Anonymkode: bf03f...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...