Kasse Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Hva liker dere damer best? Selv pumper jeg som faan og har en veltrent kropp få kan si nei til! Da jeg er ganske rik, trener jeg på de beste plassene, som jeg ikke vil nevne her da dere lett kan finne meg da. Her nede i Amsterdam. Ikke spekuler i meg og mitt! Min bestekamerat Jelle boler som et hælvett... og han ser så falsk ut, i forhold til min naturlige treningsglød! Så liker dere Jelle eller meg best?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Jeg liker best Jelle, men det er bare fordi han har større tiss en deg SH
Gjest Fruen.. Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Hva liker dere damer best? Selv pumper jeg som faan og har en veltrent kropp få kan si nei til! Da jeg er ganske rik, trener jeg på de beste plassene, som jeg ikke vil nevne her da dere lett kan finne meg da. Her nede i Amsterdam. Ikke spekuler i meg og mitt! Min bestekamerat Jelle boler som et hælvett... og han ser så falsk ut, i forhold til min naturlige treningsglød! Så liker dere Jelle eller meg best? ← Gud så patetisk... Vær du trygg på at vi ikke skal spekulere i deg og ditt..... Du kommer vel under kategorien "looser" for min del.
Gjest Daniella_ Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Dette er den andre tråden jeg svarer på som er laget av deg. Og begge gangene svarer jeg med et .
Dagoberta Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Du har ikke tilfeldigvis en bror som heter Guran?
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #6 Skrevet 6. august 2005 (endret) Endret 6. august 2005 av Elphaba
Gjest Gjest_Liss_* Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Trodde ikke før jeg leste innlegget ditt at overdreven trening skader jernen, men det er du i ferd med å endre....
Cand alt Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Hva liker dere damer best? Selv pumper jeg som faan og har en veltrent kropp få kan si nei til! Da jeg er ganske rik, trener jeg på de beste plassene, som jeg ikke vil nevne her da dere lett kan finne meg da. Her nede i Amsterdam. Ikke spekuler i meg og mitt! Min bestekamerat Jelle boler som et hælvett... og han ser så falsk ut, i forhold til min naturlige treningsglød! Så liker dere Jelle eller meg best? ← Alle vet jo at gutter som pumper eller boler har liten tiss. :grine2:
-Fisken- Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 Alle vet jo at gutter som pumper eller boler har liten tiss. :grine2: ←
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. august 2005 #10 Skrevet 8. august 2005 Trodde ikke før jeg leste innlegget ditt at overdreven trening skader jernen, men det er du i ferd med å endre.... ←
Gjest Dum Perignon Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Overdreven trening skader hjernen. Overdreven boling skader jernet. Sånn sett fremstår Feit på grændiss som et bedre alternativ enn dere begge, vil jeg tro.
Gjest seroxata Skrevet 8. august 2005 #12 Skrevet 8. august 2005 bolere? nei takk, ikke om så helvetet brant ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå