Gjest KM Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Grete har vært sammen med Ove i 5 mnd da hun innleder et forhold til Geir, etter 3 mnd oppdager Geir det, og forholde tar slutt. Et halvt år senere tar hun kontakt med Ove igjen, beklager det som hennte, inviterer han ut på en date, og forteller da at hun fortsatt har et forhold til Geir, men at det ikke funker. Spørsmål: Er jenter ofte så vinglete?
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Det er ikke et spørsmål det går an å svare enten ja eller nei på...Det hender vel at jenter er så vinglete da, noen er det en gang, noen er det flere ganger, noen vingler aldri...
Cand alt Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Har ove fremdelse følelser for grete bør han nok slå til.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Nei men Grete er det. Til syvende å sist er det Ove og Geir som ler sist mens Grete sitter igjen alene. Jeg er ikke den vinglete typen og ingen av venninnene mine heller takk å lov! Hadde det vært venninna mi hadde jeg bedt henne skjerpe seg ellers finner hun aldri noen som vil ha henne til slutt.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Ikke bry deg om det "Ove". De fleste jenter holder seg til en gutt akkurat som de fleste gutter holder seg til en jente. Så som svar på ditt spørsmål, Nei.
Superlammet Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Det finnes umoden og sur frukt i alle fruktfat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå