Gå til innhold

Savner eksen, selv om vi ble enige om bruddet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Andre som også har kjent på det at de virkelig savner eksen, selv om man vet at bruddet var for det beste? Selv om vi var kjempeglad i hverandre, så fant vi ut at forholdet fungerte bare ikke. Forskjellige faktorer spilte inn i årsakene til at det ikke fungerte, men vi var alikevel hverandres bestevenner. Nå er det en måned siden vi gjorde det slutt, og vi har ikke hatt noe kontakt siden. Jeg savner ham så mye..Jeg har snoket på facebookprofilen hans, og sett at han nylig har blitt venn med ei ny jente. Tusen tanker begynte å spinne og jeg ble skikkelig lei meg...Tanker som "har han allerede begynt å bli kjent med ei ny jente?", og "han sa jo at han trengte tid på å finne seg selv, og så har han allerede funnet noen andre?"...Jeg lager mange scenarioer i hodet mitt og blir bare lei meg..

Når vi gjorde det slutt var det litt frem og tilbake om vi skulle fortsette å være venner. Siden vi var hverandres bestevenner så ville vi kke miste hverandre fra livene våre. Men nå har det jo gått en måned uten kontakt..

Jeg savner ham, men vet at bruddet her og nå var rett... Andre som kjenner seg igjen? Hvordan gikk det?

Endret av Palmesus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg brukte lang tid på å komme over min eks selv om jeg visste at vi ikke var bra for hverandre. Følelsene var der fortsatt lenge og det var tungt da jeg hørte han fikk ny kjæreste etter en stund. Men kom da videre etter hvert og er nå lykkelig gift med mannen i mitt liv.

Tror det er veldig vanlig å kjenne på det savnet en god stund etter er brudd.

Anonymkode: b43ec...933

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om noen eks egentlig har kommet helt over meg, selv om de fleste gikk fra meg og vi ikke var "enige" siden jeg var forelska ved bruddet. Men jeg er veldig enten/ eller, og ikke så sentimental av meg. Jeg kommer helt over folk og går kjapt videre når jeg skjønner at forholdet er tapt sak.

Spesielt de forholdene der eksene brukte lang tid på å gå er vanskelige å skru over til vennskap, det er litt for mye usannheter og skjulte følelser som har skjedd og som ikke passer helt med vennskap. 

Anonymkode: 80379...bbe

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om noen eks egentlig har kommet helt over meg

Hahaha! Jo, det har de nok. Selvdigger much eller?

Anonymkode: fd64d...5e2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo, det har de nok.

Anonymkode: fd64d...5e2

Å, kjenner du dem? Både de norske og de utenlandske? 

Anonymkode: 80379...bbe

Skrevet

"Det finnes massevis av FISK i havet!" er det jo mange som påstår. 

Hva mer finnes det dessverre veldig mye av i havet? Søppel og skrot!   

Anonymkode: 72ade...b97

• Liker 3
Skrevet

Helt naturlig tror jeg ☺️ Men prøv å ikke oppsøk han eller se på facebook osv, da går det fortere over. Da lever du ikke på de gode minnene bare. Selvfølgelig er det masse følelser selv om dere var enige i bruddet. Gi deg selv tid ...og venner med eksen er skjeldent en god ide. Ta en pause i allefall til følelsene har roet seg :troest: Vært der selv. Dette er hva som hjelper for meg. 

Anonymkode: 4f0ce...1c2

Skrevet

Jada. Han var veldig dårlig for meg, og jeg er redd for å 'gli tilbake i hans armer'. Savner ham på et vis, kjenner det godt, men det var mer vondt å være sammen med ham, så skal forsøke å holde på at det er slutt.

Anonymkode: ef521...ee0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 16.59):

Vet ikke om noen eks egentlig har kommet helt over meg, selv om de fleste gikk fra meg

Siden de slo opp, så var de nok over deg FØR bruddet.

Anonymkode: 75aae...e1e

Skrevet

Jeg har det også sånn. Var jeg som gikk og det kunne ikke gått. Veldig synd og trist. Men elsker han så høyt likevel. Det må han aldri få vite.  Glemmer det en stund, men så kommer savnet tilbake så intenst. Tror aldri jeg kommer over dette. Orker ikke tenke på han sammen med noen andre om han møter ei snart, men oss to er likevel dessverre helt umulig. Livet må fortsette men det er tungt. 

Anonymkode: b751f...ab5

Skrevet

Ville bare si at jeg føler veldig med deg.. har så sykt kjærlighetssorg og det er virkelig vondt. Vi får vel «ta tiden til hjelp» selv om jeg blir gal av at alle skal si det :( 

Skrevet

Fint å se at jeg ikke er alene i dette, noen av dere som er interessert i et møte på skype? Som en støttegruppe i disse coronatider? 

Anonymkode: e8663...ba8

Skrevet (endret)

I dag kjenner jeg at jeg har skikkelig lyst til å sende ham en melding og spørre om å møtes. Jeg savner ham sånn :( Møtes og bare gå en tur eller noe...Prate...Det har skjedd noe viktig i livet mitt siden vi slo opp, og jeg vil så gjerne fortelle ham om det...Jeg savner ham ikke nødvendigvis som en kjæreste, men jeg savner bestevennen min...

Siden jeg så han hadde blitt venn med ei ny jente på facebook så har jeg følt meg så dårlig. Jeg tenker mye på at han allerede gjerne har ei ny han er med..En ny han koser med..En ny han gleder seg til å være med..Man blir jo ikke bare venn med hvem som helst på facebook...De har jo blitt kjent med hverandre på et vis..Jeg aner ikke hvilken relasjon de har, men jeg lager så mange scenarioer i hodet mitt :( 

Jeg orker ikke :( 

Endret av Palmesus
glemte å legge ved noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...