AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg bor i brl, og kan selvfølgelig ikke lage hull i ytterdøra for å henge opp julekrans, men disse command hooks / command kroker ser jo lovende ut, er det noen som har erfaringer? ... og ikke minst, når man tar de bort igjen, at det ikke er noe merke på vegg / dør etc Anonymkode: 981c2...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Slike er det: TS Anonymkode: 981c2...f0c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 jeg har kjøpt tape fra samme merke og den funket dårlig. Men det kommer an på så mye, som underlag, og hvor mye vekt du prøver å henge opp. Selve krokken koster 79 kr på Clas Ohlson, så ikke så super investering akkurat. Prøv. Sats på en lettest mulig krans og vask døra godt med avfettende. https://www.clasohlson.com/no/3M-Command-krok/p/Pr349512000 Anonymkode: eb48c...2f8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor i brl, og kan selvfølgelig ikke lage hull i ytterdøra for å henge opp julekrans, men disse command hooks / command kroker ser jo lovende ut, er det noen som har erfaringer? ... og ikke minst, når man tar de bort igjen, at det ikke er noe merke på vegg / dør etc Anonymkode: 981c2...f0c du kan selvsagt lage små spikerhull i din egen dør. 😜 Men ja, borettslag kan ha regler om pynt slik som krans, men jeg tviller. Anonymkode: eb48c...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå