AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Synes denne tweeten er veldig sterk Anonymkode: 3e53d...896 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 2. desember 2020 Er det ikke bruk for leger, ingeniører, filosofer, rakettforskere, fysikere og advokater i hjemlandet/hjemlandene deres da? Anonymkode: 3c321...71c 62
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 2. desember 2020 Tweeten er fullstendig intetsigende. Jeg forholder meg til det jeg ser, og det jeg ser, er svarte menn som står i kø. Anonymkode: b5f37...0b5 56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 2. desember 2020 Denne tweeten vitner om et forferde3lig menneskesyn. En ingeniør er ikke mer verdt enn en analfabet. Det er ikke utdannelse som bør avgjøre om noen "fortjener" rett til bosetting i Vesten. De som trenger det mest bør få bosette seg i Vesten. Ikke de som har rike nok familier til å betale ingenør-studier til sønnene sine. Anonymkode: 09949...99c 60
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 2. desember 2020 Jeg er ikke rasist, men jeg ser ikke en doktor, ingeniør, en filosof, forsker, og advokat. Åssen i all verden skal jeg se hva de jobber med, ut i fra et bilde? Jeg ser derimot en gruppe menn som står i kø. Og jeg antar at det ikke er i Norge. Og jeg er jo ikke fargeblind, så jeg ser jo at dette er mørkere menn. Det gjør meg ikke til rasist. Anonymkode: 606bb...7a6 65
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Er ikke dette en falsk trollekonto du deler screenshot fra? Anonymkode: 51773...ff0 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Dette bildet gjør ingenting for meg. Jeg ser flere mørkhudede menn i kø. Hadde det vært hvite menn i kø, hadde det vært det jeg hadde sett. Det er helt umulig å vite hvilket yrke/bakgrunn folk har basert på et slikt bilde. Anonymkode: 534b2...8f6 15
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 Hvis disse menneskene hadde kommet til U.S.A. der man stiller krav til dem, er det ikke utelukket at en eller flere av dem kunne ha kommet langt, men det er en lang, lang vei dit. Hvis de hadde kommet til Sverige, derimot ... Anonymkode: 24618...bff 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Er ikke rart at disse landene aldri utvikler seg hvis de med utdanning reiser til Europa, hvorfor kan vi ikke like så godt forflytte hele befolkningen i Afrika til Europa?. Det hadde sikkert blitt kjempebra for alle, vi har jo så mye plass og penger så 1.2 milliarder går fint. Anonymkode: b3c77...72b 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne tweeten vitner om et forferde3lig menneskesyn. En ingeniør er ikke mer verdt enn en analfabet. Det er ikke utdannelse som bør avgjøre om noen "fortjener" rett til bosetting i Vesten. De som trenger det mest bør få bosette seg i Vesten. Ikke de som har rike nok familier til å betale ingenør-studier til sønnene sine. Anonymkode: 09949...99c Enig med denne. Jeg ser menn som står i kø, og jeg ser også at de er mørke i huden. Jeg ser derimot ikke hvilken utdanning de har, moral og prinsipp, tanker og følelser, hvilken barndom de har hatt, hvilke hobbier de har eller hva de spiste til frokost. Og om de alle er høyt utdannede eller analfabeter legger ikke grunnlaget for verdien deres som mennesker. Anonymkode: 85bf1...e90 13
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke dette en falsk trollekonto du deler screenshot fra? Anonymkode: 51773...ff0 Tror ikke det. Jeg kom over dette bildet på Facebook, synes det var meget sterkt. Anonymkode: 3e53d...896
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror ikke det. Jeg kom over dette bildet på Facebook, synes det var meget sterkt. Anonymkode: 3e53d...896 Du gjorde nok ikke det. Det er bare å google, så ser du at dette er trolling: Anonymkode: 51773...ff0 11
esk Skrevet 2. desember 2020 #13 Skrevet 2. desember 2020 Antyder du at man er rasist om man ikke ønsker fri innvandring? 🙄 19
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #15 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du gjorde nok ikke det. Det er bare å google, så ser du at dette er trolling: Anonymkode: 51773...ff0 Kanskje det bildet du poster er manipulert. Uansett forandrer ikke det faktum om at hovedbildet er veldig sterkt, det får oss til å tenke. Anonymkode: 3e53d...896
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #16 Skrevet 2. desember 2020 Jeg er ikke rasist, men dette er faktisk noe av det dummeste jeg har sett. Det man ser er mørkhudete menn i en kø. Ferdig. Resten er fantasi og tolkning. Jeg vil faktisk strekke meg så langt og si at det tolkning #2 som er dømmende. For hvordan kan man se på en person hva slags yrke de har? Har de et spesielt utseende. Nei det har de ikke. Man ser ikke mer enn det man faktisk ser, det er å tillegge utseende disse andre egenskapende (her yrker) som er dømmende. Anonymkode: 37a3b...aa3 16
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #17 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det bildet du poster er manipulert. Uansett forandrer ikke det faktum om at hovedbildet er veldig sterkt, det får oss til å tenke. Anonymkode: 3e53d...896 Hvis du ikke har klart å tenke at folk fra andre deler av verden kan ha høy utdannelse, så sier det mest om deg egentlig. Vi skal ta i mot flyktninger etter hvem som trenger det mest. Ingen er mer verdt bare fordi de har en utdannelse. Og en utdannelse betyr heller ikke at man er trygg der man kommer fra (for de som antydet slikt). Anonymkode: 2a4be...290 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #18 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke har klart å tenke at folk fra andre deler av verden kan ha høy utdannelse, så sier det mest om deg egentlig. Vi skal ta i mot flyktninger etter hvem som trenger det mest. Ingen er mer verdt bare fordi de har en utdannelse. Og en utdannelse betyr heller ikke at man er trygg der man kommer fra (for de som antydet slikt). Anonymkode: 2a4be...290 Husk at man kan også tolke det slik at disse mennene kanskje ikke har disse yrkene nå, men de kan tilegne seg dem. Det er veldig sterkt. De kan ha stort potensiale. Anonymkode: 3e53d...896
VinterRose Skrevet 2. desember 2020 #19 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Synes denne tweeten er veldig sterk Anonymkode: 3e53d...896 Hva har dette med innvandring å gjøre? Innvandring er stort sett et politisk spørsmål. Selvsagt finnes det rasister blant innvandringsmotstandere, men man blir ikke rasist av å være mot innvandring/for stram innvandringspolitikk. 11
Chiubi Skrevet 2. desember 2020 #20 Skrevet 2. desember 2020 Det er godt gjort å se på et bilde av menn i T- skjorter hva som er den enkeltes profesjon. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå