Fibonacci Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Hvordan markerer dere bursdagen til hunden eller katten deres (om dere gjør det i det hele tatt)? Her får katten en ekstra god middag og noen godbiter, pluss en ny leke. Og selvsagt masse kos og oppmerksomhet, men det får de jo uansett. 😊 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Får gave, og ekstra god mat. Og vi menneskedyr benytter anledningen til å spise kake 😛 Anonymkode: e5d62...381 3
Tabris Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Han får som regel en "bursdagskake" (Kattevåtfor av typen patè pyntet med godbiter, f.eks). Eller en hundeis, ekstra godt kjøttbein eller tilsvarende. Vi pleier også som regel å trene søk og spor den dagen, siden det er noe han synes er veldig kjekt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Ekstra god mat/godteri, nye leker osv 😊 både for katten og hunden, da jeg hadde de forrige dyra mine. Gjør det også nå, for den nye hunden. Syns det er koselig jeg ❤ Anonymkode: add40...545 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 (Crazy cat lady innlegg her): Vi inviterer til slabberas. Jeg har tre venninner med katt og de kommer med kattene sine. Vi har kake med katten min sitt navn på, spiser og pus får fisk og våtmat. Han får også gaver😂😂 Dette gjør vi også når venninnene mine sine katter har bursdag. Anonymkode: a2da1...aa8 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): (Crazy cat lady innlegg her): Vi inviterer til slabberas. Jeg har tre venninner med katt og de kommer med kattene sine. Vi har kake med katten min sitt navn på, spiser og pus får fisk og våtmat. Han får også gaver😂😂 Dette gjør vi også når venninnene mine sine katter har bursdag. Anonymkode: a2da1...aa8 Kan jeg bli med i vennegjengen din? 😆 Anonymkode: 9717b...212 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Markerer ikke noen bursdag for dyrene mine. Syns det er litt sært. Anonymkode: 6d55a...990 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg bli med i vennegjengen din? 😆 Anonymkode: 9717b...212 Åjada, vi er alltid positive til å øke galskaps-gjengen vår🥰 Anonymkode: a2da1...aa8 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Feirer ikke bursdagen til katten 🙉
Hmmmmmm Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Vi lager kake av maten hans. Synger bursdagssang. Og koser masse 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 Har bursdagsselskap hvert år 😊 Har alltid hatt det, så det var en selvfølge å fortsette med. Bryr meg ikke om at noen synes det er sært, vi koser oss med det 😃 Helt vanlig i min familie, søsteren min har også for sine. Med kake og gaver, egen kake til dyra og til de tobeinte. Anonymkode: 64350...555 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Selvfølgelig feirer vi bursdagen til kattene våre. Kaker og gaver og alt som hører med. Kanskje kattene ikke helt skjønner poenget, men de koser seg ekstra den dagen. Anonymkode: 022e2...c38
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #13 Skrevet 2. desember 2020 På bursdager får pusene alt de ønsker seg, og nok av det til å spise seg sprekkeferdig. Og så får de en ny leke fra favoritt kategorien sin (de har ulik lekesmak). Og så synger vi bursdagsanger, og andre kattesanger som de har. De får selvsagt ekstra kos, lek og trening den dagen også:) Men det hørtes enda koseligere ut med selskap da! Desverre jeg kjenner ikke noen som er like opptatt av katt som meg 😣😣 Anonymkode: bfe9d...16b
Alvilda Skrevet 2. desember 2020 #14 Skrevet 2. desember 2020 Feirer bursdagen til hunden min med leverpostei med lys på.🙂
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 Katten min stikker av hver gang han har bursdag. Fester vel med vennene sine. Blir borte et par dager. Anonymkode: 1c6d4...8b6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #16 Skrevet 3. desember 2020 Hund som har bursdag på sommeren, så prøver å få til en skikkelig skogtur med medbrakt niste til hund og mennesker, og godbit eller leke (han myrder alle leker) på kvelden. Anonymkode: c8f0a...3a9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 Haha, har tre katter og aner ikke når de har bursdag engang 😜 Anonymkode: 01e84...068
Gjest Chroma Skrevet 3. desember 2020 #18 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): (Crazy cat lady innlegg her): Vi inviterer til slabberas. Jeg har tre venninner med katt og de kommer med kattene sine. Vi har kake med katten min sitt navn på, spiser og pus får fisk og våtmat. Han får også gaver😂😂 Dette gjør vi også når venninnene mine sine katter har bursdag. Anonymkode: a2da1...aa8 Så koselig! 😍
Million Skrevet 3. desember 2020 #19 Skrevet 3. desember 2020 Jeg gjør ikke noe spesielt ut av det, bortsett fra å kanskje gi henne våtfôr den dagen (vanligvis er det en gang pr uke, så det blir da en ekstra gang) og et par-tre tørkede kyllinghalser som snacks. Hunden min har fryktelig sensitiv mage, så det er lite utenom det vanlige som skal til før den slår seg vrang og enten blir forstoppet eller får diare. Derfor er det kadaverdisiplin når det kommer til hva hun får spise. IKKE NOE uvanlig eller uvant. Så det er best for henne og oss at bursdagen ikke innebærer masse ukjente "godsaker" hun kanskje ikke tåler.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #20 Skrevet 3. desember 2020 Det er mange gode tips her: Anonymkode: 45272...0d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå