AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Som ung foretrakk jeg å ha sex under dyna, med lyset av. Nå, i en alder av 36, tenner jeg veldig på å eksponere meg selv (kanskje rart ordvalg, men kom ikke på noe annet i farten) når vi har sex. Bare tanken på at jeg ligger på ryggen med beina bøyd bakover slik at han han har fullt innsyn ved oralsex, gjør meg helt skjelven i beina. Han liker å se at jeg tar på meg selv. Så han setter seg opp i senga med ryggen mot veggen, mens jeg legger meg mellom føttene hans, med mine bein på hver side av hoftene hans og rompa litt opp. På denne måten får han fritt innsyn til hele kjønnet mens jeg leker med meg selv. Dette tenner jeg helt sykt på (han også forsåvidt). Er det flere som gjør det? Har ikke hørt så mange prate om å tenne på at mannen har fritt innsyn/tilgang på den måte. Kan ikke helt forklare akkurat hva det er som gjør det, men jeg finner det svært tilfredsstillende. Kanskje jeg er litt sær? 😅 Anonymkode: 272eb...07f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som ung foretrakk jeg å ha sex under dyna, med lyset av. Nå, i en alder av 36, tenner jeg veldig på å eksponere meg selv (kanskje rart ordvalg, men kom ikke på noe annet i farten) når vi har sex. Bare tanken på at jeg ligger på ryggen med beina bøyd bakover slik at han han har fullt innsyn ved oralsex, gjør meg helt skjelven i beina. Han liker å se at jeg tar på meg selv. Så han setter seg opp i senga med ryggen mot veggen, mens jeg legger meg mellom føttene hans, med mine bein på hver side av hoftene hans og rompa litt opp. På denne måten får han fritt innsyn til hele kjønnet mens jeg leker med meg selv. Dette tenner jeg helt sykt på (han også forsåvidt). Er det flere som gjør det? Har ikke hørt så mange prate om å tenne på at mannen har fritt innsyn/tilgang på den måte. Kan ikke helt forklare akkurat hva det er som gjør det, men jeg finner det svært tilfredsstillende. Kanskje jeg er litt sær? 😅 Anonymkode: 272eb...07f Du er ikke sær. Dette gjelder mange kvinner. Du høres deilig ut i den situasjonen, da. Virkelig! 👍 Anonymkode: 05d68...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Fantastisk at du er så fri, åpen og leken. Sær er du i alle fall ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannfolket Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Som ung foretrakk jeg å ha sex under dyna, med lyset av. Nå, i en alder av 36, tenner jeg veldig på å eksponere meg selv (kanskje rart ordvalg, men kom ikke på noe annet i farten) når vi har sex. Bare tanken på at jeg ligger på ryggen med beina bøyd bakover slik at han han har fullt innsyn ved oralsex, gjør meg helt skjelven i beina. Han liker å se at jeg tar på meg selv. Så han setter seg opp i senga med ryggen mot veggen, mens jeg legger meg mellom føttene hans, med mine bein på hver side av hoftene hans og rompa litt opp. På denne måten får han fritt innsyn til hele kjønnet mens jeg leker med meg selv. Dette tenner jeg helt sykt på (han også forsåvidt). Er det flere som gjør det? Har ikke hørt så mange prate om å tenne på at mannen har fritt innsyn/tilgang på den måte. Kan ikke helt forklare akkurat hva det er som gjør det, men jeg finner det svært tilfredsstillende. Kanskje jeg er litt sær? 😅 Anonymkode: 272eb...07f Trygghet på kropp og egen seksualitet gir en deilig frihetsfølelse. Ingen ting er bedre enn å få lov å studere sin kvinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2020 #5 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg liker å vise meg fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Del Skrevet 2. desember 2020 Fantaserer om å gjøre det men tør ikke i virkeligheten, jeg er nok for usikker og har for lav selvtillit. Anonymkode: c3437...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fantaserer om å gjøre det men tør ikke i virkeligheten, jeg er nok for usikker og har for lav selvtillit. Anonymkode: c3437...72c Har samboer, kjæreste eller er gift? Anonymkode: 05d68...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herlighet Skrevet 2. desember 2020 #8 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg og liker å vise meg fram! Deilig og pirrende 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå