AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #161 Del Skrevet 18. desember 2020 Hvorfor er han litt brysomme mannen som kun har ett ansiktsutrykk, Trond Fausa Aurvåg, med i alle julekalendere? Det er Stjernestøv altså, og Nissene på låven, Nissene over skog og hei, Jul i Blodfjell og Jul i Blodfjell II. Og så den «gamle» Hjem til jul-filmen. Hva er greia her? Anonymkode: 29714...727 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #162 Del Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 13.40): Ser den med barna. Det irriterer meg veldig at de ikke skjønner at Varg er snill, og Ingeborg er slem. De blir irriterte på meg når jeg forteller dem at det er Ingeborg som vil holde Elly på jorda, for at hun selv får kraft da. Mens Varg vil ha med seg Elly hjem, og er fokusert på hjemreisen. Så småkrangler vi, og jeg sier "SE da!!! Skjønner dere ingenting, eller?" 😄 Men de er så opptatte av stereotyper, søt gammel dame som smiler må være snill, underlig fyr med rufsete, langt hår må være slem.... Anonymkode: 53a49...9e8 Tenk om de drar en «dobbeltluring»? At det viser seg at det barna tror er det rette, altså at Ingeborg faktisk er den snille til syvende og sist og Varg den slemme. Hadde vært episk! Anonymkode: 29714...727 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #163 Del Skrevet 19. desember 2020 Sjøbanan skrev (På 18.12.2020 den 18.29): Han har spilt i en ungdomsserie som jeg ikke husker heter akkurat nå. Blank heter serien ☺️ Anonymkode: 1b212...37d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #164 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 18.51): Hvorfor er han litt brysomme mannen som kun har ett ansiktsutrykk, Trond Fausa Aurvåg, med i alle julekalendere? Det er Stjernestøv altså, og Nissene på låven, Nissene over skog og hei, Jul i Blodfjell og Jul i Blodfjell II. Og så den «gamle» Hjem til jul-filmen. Hva er greia her? Anonymkode: 29714...727 Synes han er en fantastisk skuespiller! Anonymkode: ece6a...b59 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #165 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes han er en fantastisk skuespiller! Anonymkode: ece6a...b59 Enig! Elsker rollen han spiller i «neste sommer» Anonymkode: b032f...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #166 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Synes han er en fantastisk skuespiller! Anonymkode: ece6a...b59 Ja, han er en god skuespiller, spiler gjerne litt klumsete typer. Anonymkode: 612d5...551 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #167 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 20.38): Han der Kalle, hva har han spilt i før ? Han virker så kjent Anonymkode: ab7d1...a63 Blank på nrk. Sesong 2 tror jeg, kjæresten til hun som jobbet på plantagen. Anonymkode: d00a4...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. desember 2020 #168 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 22.27): Jeg syntes forøvrig det er skikkelig gøy at de bruker masse steder i Groruddalen i innspillingen. Området har fått litt dårlig rykte, men det er et fantastisk fint sted med mange trivelige områder nær marka. Samme med Julekongen som hadde med atriumshusa på Ammerud, skikkelig kul location. Anonymkode: c0e9a...cd7 Bruker og både Asker og Bærum. Hockeykampen i første episode (Før de flytter) er spilt inn på Risenga. Den innendørs hockeykampen er med 99% sannsynlighet spilt inn i Bærum Ishall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #169 Del Skrevet 20. desember 2020 Kjetil E skrev (4 timer siden): Bruker og både Asker og Bærum. Hockeykampen i første episode (Før de flytter) er spilt inn på Risenga. Den innendørs hockeykampen er med 99% sannsynlighet spilt inn i Bærum Ishall. Og i episoden i dag var de på Aker brygge Anonymkode: 612d5...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #170 Del Skrevet 20. desember 2020 Har har fulgte med men derimot falt litt av denne tråden. Jeg liker serien faktisk. Syne det er bra at det er en serie som handler om noe annet enn nisser for en gang skyld (selv om jeg elsker snøfall!) Synes den er spennende. Selv om som ser ut som er mest i slekt der er Elly og Ingeborg 😄 det kunne fort være en bestemor eller noe sånt (kanskje det er det?) Men de to mørke barna f.eks er jo også syperforskjellige, så det er mye man må "kjøpe" her uten at man nødvendigvis tror på det. Som jeg fortsatt mener casting burde ha tenkt på. Mulig dere har snakka mye om dette, men som sakt jeg falt av litt. Kom litt bakpå og var redd for spoilere! 😅 Anonymkode: 2b287...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #171 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og i episoden i dag var de på Aker brygge Anonymkode: 612d5...551 Ja, jeg stusset litt på det... kjøpe juletre på Aker brygge, når de bor så langt unna? Anonymkode: 53a49...9e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #172 Del Skrevet 21. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg stusset litt på det... kjøpe juletre på Aker brygge, når de bor så langt unna? Anonymkode: 53a49...9e8 Det er jo fiksjon, det er jo ikke Oslo i serien, selv om vi ser at det er filmet der. Samme med da de var på Spikersuppa på julemarkedet. De tok liksom banen ett stopp - i virkeligheten er det jo veldig langt mellom Ellingsrud T-bane og Nationaltheatret. Anonymkode: c0e9a...cd7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 21. desember 2020 #173 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo fiksjon, det er jo ikke Oslo i serien, selv om vi ser at det er filmet der. Samme med da de var på Spikersuppa på julemarkedet. De tok liksom banen ett stopp - i virkeligheten er det jo veldig langt mellom Ellingsrud T-bane og Nationaltheatret. Anonymkode: c0e9a...cd7 Litt OT, er jo ikke bare norske filmer og serier som bruker Oslo. Det er en amerikansk film som heter Gulag. Det er en fiktiv historie om en amerikansk journalist som er i Moskva for å dekke Sommer OL i 1980. Han blir arrestert for spionasje og sendt til Gulag. Stort sett alle by senene er spilt inn i Oslo og på vei til Gulag sendes han i et godstog trukket av et av NSBs sine DI3 lokmotiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #174 Del Skrevet 22. desember 2020 On 12/20/2020 at 8:49 PM, AnonymBruker said: Har har fulgte med men derimot falt litt av denne tråden. Jeg liker serien faktisk. Syne det er bra at det er en serie som handler om noe annet enn nisser for en gang skyld (selv om jeg elsker snøfall!) Synes den er spennende. Selv om som ser ut som er mest i slekt der er Elly og Ingeborg 😄 det kunne fort være en bestemor eller noe sånt (kanskje det er det?) Men de to mørke barna f.eks er jo også syperforskjellige, så det er mye man må "kjøpe" her uten at man nødvendigvis tror på det. Som jeg fortsatt mener casting burde ha tenkt på. Mulig dere har snakka mye om dette, men som sakt jeg falt av litt. Kom litt bakpå og var redd for spoilere! 😅 Anonymkode: 2b287...044 Tenker du på Aaliyah og Leon? At de er forskjellige er ikke rart, de er jo ikke søsken - Sara, hun sørlendingen som Varg er forelska i er mor til Leon, mens Aaliyah har en far fra Nord-Norge og to småsøsken (det er en episode der mor til Leon og far til Aaliyah finner Elly) . Anonymkode: c0e9a...cd7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #175 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 1.03): Blank på nrk. Sesong 2 tror jeg, kjæresten til hun som jobbet på plantagen. Anonymkode: d00a4...527 Jeg synes han ligner veldig på Isac i fra SKAM, måtte Google for å se om det var lillebror, men virker ikke sånn. Anonymkode: 8ce98...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #176 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker du på Aaliyah og Leon? At de er forskjellige er ikke rart, de er jo ikke søsken - Sara, hun sørlendingen som Varg er forelska i er mor til Leon, mens Aaliyah har en far fra Nord-Norge og to småsøsken (det er en episode der mor til Leon og far til Aaliyah finner Elly) . Anonymkode: c0e9a...cd7 Hæ, er ikke de søsken? var sikker på at de var det.. men ja de ser veldig ulike ut. Anonymkode: 2b287...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #177 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes han ligner veldig på Isac i fra SKAM, måtte Google for å se om det var lillebror, men virker ikke sånn. Anonymkode: 8ce98...970 Han er i Blank sesong 1. Han er også en kompis av Tarjei (isak i Skam) i real life, vistnok. Anonymkode: 2b287...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #178 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 21.18): Synes han er en fantastisk skuespiller! Anonymkode: ece6a...b59 Han er samme person uansett! Tegn på dårlig skuespiller! Anonymkode: 29714...727 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #179 Del Skrevet 22. desember 2020 Føler på meg at Ingeborg er den snille og Varg den slemme! Tenk bare på Greven, Varg Vikernes! Tror nok bare de prøver å lure oss alle, så viser det seg julaften at Ingeborg har vært snill hele tiden og Varg har en ondskapsfull plan som går i vasken og Ingeborg redder julen for alle (unntatt Varg, seff). Anonymkode: 29714...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. desember 2020 #180 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes han ligner veldig på Isac i fra SKAM, måtte Google for å se om det var lillebror, men virker ikke sånn. Anonymkode: 8ce98...970 Hæ, seriøst? Jeg ser ingen likheter mellom dem (så nettopp Skam på nytt da). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå