Smiltema Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Hei. Jeg har latt 500 g grønne erter i vann over natta. Skal nå koke 3 timer. Hva er passende vannmengde slik at det blir ertestuing av det? Hurtigvariantene til Toro inneholder gluten og denne gang må jeg servere glutenfritt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Begynn med bare nok til at det dekker ertene. Så passer du bare litt på, og sper underveis om nødvendig. Mye bedre å starte med for lite vann, enn å ta for mye vann, så den aldri tykner (men da kan du "juksa litt" med maizenna eller (glutenfritt) mel). Anonymkode: 03c69...bb4 1
Smiltema Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Begynn med bare nok til at det dekker ertene. Så passer du bare litt på, og sper underveis om nødvendig. Mye bedre å starte med for lite vann, enn å ta for mye vann, så den aldri tykner (men da kan du "juksa litt" med maizenna eller (glutenfritt) mel). Anonymkode: 03c69...bb4 Ahh. Jeg elsker Kvinneguiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå