AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Mine foreldre er 70 og 76 år. Spreke og oppegående, men med noen helseutfordringer som de holder i sjakk med medisiner. De bor et stykke unna ( 3 timer med bil), og i jula har vi vanligvis besøk av dem noen dager eller vi er hos dem noen dager. Altså besøk med overnatting på gjesterom. Vi har to barn på 2 og 3 år, og det er ikke realistisk å tro at de klarer å holde 1m avstand fra sine besteforeldre når vi skal bo sammen denne tiden.. er det forsvarlig å feire jul sammen med de denne julen? De har ikke flere barn eller barnebarn, og ingen andre nære relasjoner de kan feire jul med. Anonymkode: fd73f...071
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Hvor stor sannsynlighet vil du si det er for at dere er smittet, da? Her har begge vi voksne lite situasjoner hvor vi utsettes for eventuell smitte. Jeg er på hjemmekontor hver dag nå, og har vært det hele siste måneden, mens mannen er på jobben 2-3 ganger i uken, men kjører da bil og sitter alene på cellekontor. Ellers er vi i butikken en gang eller to i uken, og går da når det nesten ikke er folk. Ellers henter/leverer vi i bhg. Vi har en på 2,5, og han klemmer og koser på sine besteforeldre. Umulig å få ham til å holde 1 m. Men det sies at barn ikke ser ut til å spre smitte noe særlig, og når han kun er hjemme og i bhg, er det også lite sannsynlig at han blir smittet. Så jeg ville tatt sjansen. Eller; jeg ville latt besteforeldrene bestemme selv hva de ønsker. Her ville mine treffe barnebarnet, det var mye verre for dem å ikke få treffe oss enn å være redd for smitte. Anonymkode: 21abd...57c 1
Arkana Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Jeg ville tatt sjansen så fremt de selv mener det er greit.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Test i tide før dere evt reiser og hold dere unna offentligheten etter test Anonymkode: c7ed9...b5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå