AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har ingen erfaring med penispumping, men synes det virker spennende. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 6c396...331
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med penispumping, men synes det virker spennende. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 6c396...331 Ja penispumping er gøy. Monter en sykkelventil på pikken så kan du pumpe den opp til ønsket størrelse.😂😂 Anonymkode: 93a95...415
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja penispumping er gøy. Monter en sykkelventil på pikken så kan du pumpe den opp til ønsket størrelse.😂😂 Anonymkode: 93a95...415 🤣, men seriøst så kan penispumpe være et spennende leketøy, men ikke særlig egnet til å gjør pikken permanent større.... tror jeg. Anonymkode: 4f106...408
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 🤣, men seriøst så kan penispumpe være et spennende leketøy, men ikke særlig egnet til å gjør pikken permanent større.... tror jeg. Anonymkode: 4f106...408 Den fyller penisen med blod så den vil føles tykkere og hardere ut og gjøre penis mere følsom. Brukt sammen med en penisring kan den virkelig utgjøre en forskjell. Men den går helt tilbake til normalen igjen når man tar av penisringen etter samleie. Anonymkode: 93a95...415
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har forsøkt det, men forstår ikke helt greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå