Gå til innhold

Slapp anus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen på forumet som har opplevd slapp anal på grunn av analsex eller andre årsaker? Hadde vært interessant å visst mer om dette, ulike medisinske og sexologiske kilder spriker veldig i sine uttalelser om temaet.

Anonymkode: 58c94...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har i hvert fall jeg en historie som er VELDIG relevant!

Anonymkode: 8125f...db1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her har i hvert fall jeg en historie som er VELDIG relevant!

Kan du fortelle?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du fortelle?

Det handler om en estlandsk camwhore. Hun bruker å kjører seg selv i rompa med dildoer. En gang spredte hun rompa si og sa "look at that tight ass". Men det morsomme var at mens hun gjorde det, så lekket det luft fra anuset hennes, så den kan ikke ha vært så tight!😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det handler om en estlandsk camwhore. Hun bruker å kjører seg selv i rompa med dildoer. En gang spredte hun rompa si og sa "look at that tight ass". Men det morsomme var at mens hun gjorde det, så lekket det luft fra anuset hennes, så den kan ikke ha vært så tight!😄

Ja, det er nettopp det. Nå var jo akkurat dette temmelig harmløst. Men det er interessant å vite om flere kan noe om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvor finner man dette? 

Anonymkode: 67948...644

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lurer på om det er noen på forumet som har opplevd slapp anal på grunn av analsex eller andre årsaker? Hadde vært interessant å visst mer om dette, ulike medisinske og sexologiske kilder spriker veldig i sine uttalelser om temaet.

Har hatt analsex i over 35 år med tildels voldsomme diametre. Aldri opplevd problemer. Tren deg opp og ta det gradvis. Fokusér på nytelse, når du ikke lengre nyter, må du roe litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...