AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg lurer på om det er noen på forumet som har opplevd slapp anal på grunn av analsex eller andre årsaker? Hadde vært interessant å visst mer om dette, ulike medisinske og sexologiske kilder spriker veldig i sine uttalelser om temaet. Anonymkode: 58c94...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Her har i hvert fall jeg en historie som er VELDIG relevant! Anonymkode: 8125f...db1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her har i hvert fall jeg en historie som er VELDIG relevant! Anonymkode: 8125f...db1 Kan du fortelle? Anonymkode: 58c94...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du fortelle? Anonymkode: 58c94...fe0 Det handler om en estlandsk camwhore. Hun bruker å kjører seg selv i rompa med dildoer. En gang spredte hun rompa si og sa "look at that tight ass". Men det morsomme var at mens hun gjorde det, så lekket det luft fra anuset hennes, så den kan ikke ha vært så tight!😄 Anonymkode: 8125f...db1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det handler om en estlandsk camwhore. Hun bruker å kjører seg selv i rompa med dildoer. En gang spredte hun rompa si og sa "look at that tight ass". Men det morsomme var at mens hun gjorde det, så lekket det luft fra anuset hennes, så den kan ikke ha vært så tight!😄 Anonymkode: 8125f...db1 Ja, det er nettopp det. Nå var jo akkurat dette temmelig harmløst. Men det er interessant å vite om flere kan noe om det. Anonymkode: 58c94...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det handler om en estlandsk camwhore. Hun bruker å kjører seg selv i rompa med dildoer. En gang spredte hun rompa si og sa "look at that tight ass". Men det morsomme var at mens hun gjorde det, så lekket det luft fra anuset hennes, så den kan ikke ha vært så tight!😄 Anonymkode: 8125f...db1 Hvor finner man dette? Anonymkode: 67948...644
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer på om det er noen på forumet som har opplevd slapp anal på grunn av analsex eller andre årsaker? Hadde vært interessant å visst mer om dette, ulike medisinske og sexologiske kilder spriker veldig i sine uttalelser om temaet. Anonymkode: 58c94...fe0 Har hatt analsex i over 35 år med tildels voldsomme diametre. Aldri opplevd problemer. Tren deg opp og ta det gradvis. Fokusér på nytelse, når du ikke lengre nyter, må du roe litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå