Gå til innhold

Ikke døm penis etter slapp tilstand....lekse lært🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærte det med min nye partner, han var ikke så stor i dusjen som slapp. Men når han ble stiv i senga etterpå vokste den mye, aldri opplevd det før :) 

Anonymkode: e1616...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar man vanligvis med sin nye partner i dusjen først? Og kan man virkelig dusje med en ny flamme uten at han blir påvirket?

Vennlig hilsen gudsord fra landet.

Anonymkode: 36d53...cab

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke voldsomt erfaren skjønner jeg...

Anonymkode: 15731...546

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lærte det med min nye partner, han var ikke så stor i dusjen som slapp. Men når han ble stiv i senga etterpå vokste den mye, aldri opplevd det før :) 

Min vokser til 3× størrelsen fra slapp til stiv, så der lærte du noe nytt.😂

Anonymkode: b7df7...1cb

• Liker 3
Skrevet

FYI de blir ekstra små når det er kaldt! 

Anonymkode: ea396...532

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har opplevd det. Men da syntes jeg den var veldig stor som slapp og enda mer gigantisk når den var stiv 😅

Anonymkode: bbc5e...350

• Liker 1
Skrevet

Typen har en sånn penis som er ganske liten i slapp tilstand, men den største jeg har vært borti noen gang. Rundt 20 cm blir den, er helt ekstremt som den vokser!

Anonymkode: 4bc3e...d5d

Skrevet

Jepp, derav begrepene showers and growers 😊

Anonymkode: c6963...08a

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tipper det er en kåt, rar mann som har skrevet denne trådstarten.

• Liker 5
Skrevet

Det stemmer ikke alltid. Men ex var liten både i slapp tilstand og som stiv. Er blandt annet derfor han er en ex. Liten pikk funker ikke for meg

Anonymkode: 8801b...3b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke alltid. Men ex var liten både i slapp tilstand og som stiv. Er blandt annet derfor han er en ex. Liten pikk funker ikke for meg

Jeg håper du er stygg, for det funker sjelden for mannfolk. 
Om han er en eks fordi han har liten penis, så håper jeg du blir singel, ensom og deprimert resten av livet . for en kjip dame du er, fy skam deg.

Anonymkode: f3a93...08e

• Liker 10
Skrevet

Synes de som vokser er mest spennende😎 Se den vokser seg stor og stiv;)

Anonymkode: feb15...9d0

Skrevet

Min vokser rundt 5x, tipper jeg.

Anonymkode: 36a67...f43

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min vokser rundt 5x, tipper jeg.

Anonymkode: 36a67...f43

Fra isbadetiss til voksen så 10x

normal 5x her og

4x om jeg er sliten, morgenkuk, mens andre morrabrø er kjempelange igjen. 

Thats a grower😊

Anonymkode: 4f3b1...5a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 21.18):

Det var en omstendig måte å håndtere kompleksene rundt din egen penis 😁

Anonymkode: a7ba9...f7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 21.18):

Har du målt vaginaen din? Dybde, bredde, omkrets, cm3?

Kan det være at vaginaen din er unormalt stor, som gjør at stort større størst er det eneste som duger?

Anonymkode: f1050...7df

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 13.05):

Trodde alle var klar over dette; «Grower vs shower» er ikke en ny greie. 

Anonymkode: 567e6...fa2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan det være at vaginaen din er unormalt stor, som gjør at stort større størst er det eneste som duger?

Hvordan i allverden skal man måle vagina? 🤪

Man kan vel kanskje få inn en linjal for å måle dybden, men størrelsen på vagina er jo ikke konstant, da må man kartlegge størrelsen i en hel mnd da. Og bredde og omkrets blir jo helt umulig å få til på en god måte. Det er ikke som med en penis som er enkelt tilgjengelig på utsiden.

Anonymkode: 567e6...fa2

Skrevet

Vokser 3-5ganger, avhengig av temperatur. Hvordan kan du ikke vite at mannens peniser vokser når han blir kåt i 2020? 🤔

Er dessverre dette jeg har fryktet (at folk ikke vet) , aldri nakenbadet pga jeg er grower så det holder😑

Anonymkode: 1d620...ea0

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er mann du eller? 
Vagina eller skjeden er fødselskanal og paringsorgan hos kvinnen. Den danner forbindelsen mellom de ytre og indre kjønnsorganene og er dermed utførselsgang for blodet under menstruasjonen. Skjeden er formet som et 7–10 cm langt, relativt tynnvegget, tøyelig rør av glatt muskulatur og bindevev kledd med slimhinne. 

Gjennomsnittlig lengde på en ustimulert vagina er 7 til 8,25 centimeter. Den bakre innvendige vidden er gjennomsnittlig 2 centimeter. I opphisset tilstand øker gjennomsnittslengden til 9,5 - 14,6 centimeter, og vidden til 5,5 - 6,4 centimeter. 

Anonymkode: d370a...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...