AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Sønnen min går på drama, og de skal ha et juleshow litt uti desember. Jeg er ikke sammen med barnefaren, han bor et godt stykke unna oss, han har sønnen annenhver helg og i ferier. Han må dermed kjøre flere timer for å få med seg dette, og han går ofte glipp av slike ting pga avstanden. Jeg informerte barnefar om dette juleshowet, og han sa han ville komme for å se på. Så... jeg løy, og sa at det kun var lov til å kjøpe to billetter per barn pga korona. Sannheten er at det VAR maks to billetter per barn inntil 30. november, for å sikre at alle barna skal ha minst to kjente i salen. Nå er det lov å kjøpe så mange billetter en ønsker, så lenge det ikke er utsolgt. Jeg vet at barnefar ønsker å ta med ny kone og barn for å se på dette showet (han sa han ønsket å bestille 4 billetter), men det orker jeg bare ikke! Så derfor sa jeg at han bare kunne bestille én billett, og skyldte på korona. Det er mange år siden det ble slutt mellom oss, men vi har ikke hatt så godt samarbeid, og jeg har et veldig anstrengt forhold til den nye familien hans. Jeg vil bare at jeg kan få ha denne juleforestillingen "alene" sammen med barnefar, ikke fordi jeg savner han eller noe, men jeg føler meg litt utenfor i og med at han er etablert på nytt, og ikke jeg. Er det dårlig av meg? Anonymkode: 1c05e...84c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Vanskelig å skal vurdere situasjonen ordentlig uten å være i dine sko.. Men, han kommer vell kanskje til å finne ut av det? Han vil jo se hvor mange andre tar med fra sin familie, osv. Kan jo også hende barnet selv vet at flere kan komme, og vil si noe om det til barnefar? Da blir jo bare situasjonen fryktelig ubehagelig for deg. Har du ikke noen du kan ta med, en god venninne eller dine foreldre? Så kan han ta med seg sin "nye familie". Skjønner det kan være tungt for deg, men kan jo være barna/barnet ville satt pris på det.. Anonymkode: e6746...7bd 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 2. desember 2020 Ja, dette er smålig av deg. Og det går utover DITT barn når h*n ikke får sett faren sin. Synes du bør gå inn i deg selv! Smakløst Anonymkode: 53383...cf3 63
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Dårlig gjort mot din sønn som ikke får ha far der for å se han opptre.. Anonymkode: 2064d...070 29
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Fy flate, dette er dårlig av deg!!!! Anonymkode: c7df8...c1e 23
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dårlig gjort mot din sønn som ikke får ha far der for å se han opptre.. Anonymkode: 2064d...070 Det er snakk om at far skal komme, men uten hans nye kone.. Hvis du leser innlegget til TS. Anonymkode: e6746...7bd 22
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har alltid tenkt det er best å sette barna først, og dette er ikke et eksempel på det. Anonymkode: 75045...0dd 32
riesling Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 fars familie er jo sønnen din sin familie også, så ja, dårlig gjort mot både din sønn og hans far 30
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Altså, folk gjør mye verre ting mot hverandre enn dette 😂 Dette var noe smålig, ja, og sannsynligheten for at det slår tilbake på deg er stor, men noe mer enn det, meeh. Anonymkode: 346c1...50e 10
Trolltunge Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 Ja. Din sønn har nå en større familie, selv om du synes det er vanskelig å takle. Dine følelser rundt dette bør du bare mestre, for guttens skyld. Du ønsket å være alene med far til din sønn på dette... Er du da ærlig om at du er over ham? Virker ikke slik. 13
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Jeg tenker det går greit. Bedre med kun deg og barnefaren, enn storfamilie og klein stemning. Anonymkode: 055c3...844 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #13 Skrevet 2. desember 2020 Han får jo ha far der! Både far og jeg vil være der, for da jeg sa at det var kun to billetter per barn, ville han fortsatt komme, bare uten resten av familien. Ja, det er kanskje smålig av meg, for jeg vet jo innerst inne at sønnen min sikkert ville satt pris på å ha de andre der og. Men jeg blir ukomfortabel ved tanken av å være der "alene", mens han har med seg sin familie. TS Anonymkode: 1c05e...84c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #14 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ikke fordi jeg savner han eller noe, men jeg føler meg litt utenfor i og med at han er etablert på nytt, og ikke jeg. Er det dårlig av meg? Anonymkode: 1c05e...84c "Og ikke jeg".... her er det rett og slett misunnelse som er årsaken. Ren og skjær misunnelse, fordi du føler han har noe som du også ønsket du hadde, men ikke har. Ja, jeg synes det er dårlig av deg. Misunnelse kler ingen. Anonymkode: f8d57...c16 32
Cuddles Skrevet 2. desember 2020 #15 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han får jo ha far der! Både far og jeg vil være der, for da jeg sa at det var kun to billetter per barn, ville han fortsatt komme, bare uten resten av familien. Ja, det er kanskje smålig av meg, for jeg vet jo innerst inne at sønnen min sikkert ville satt pris på å ha de andre der og. Men jeg blir ukomfortabel ved tanken av å være der "alene", mens han har med seg sin familie. TS Anonymkode: 1c05e...84c Men hvis du vet at sønnen din ville satt pris på å ha de andre der, så er jo svaret enkelt. Dette ville jeg gjort for sønnen min, og satt til side mine egne behov. Du svarte nettopp på det selv, inviter alle. 19
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #16 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, folk gjør mye verre ting mot hverandre enn dette 😂 Dette var noe smålig, ja, og sannsynligheten for at det slår tilbake på deg er stor, men noe mer enn det, meeh. Anonymkode: 346c1...50e Sier meg enig i denne. Blir det oppdaget, TS, sier du bare at du ikke hadde fått med deg at reglene hadde blitt endret. Anonymkode: 055c3...844 5
Trolltunge Skrevet 2. desember 2020 #17 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det går greit. Bedre med kun deg og barnefaren, enn storfamilie og klein stemning. Anonymkode: 055c3...844 Da sitter man ulike steder i salen rett og slett. Problemet løst. Jeg har ikke noe godt forhold til far til eldste. Det har aldri ført til at gutten ikke kunne ha alle sine nære tilstede angående noe. Vi som foreldre må bare takle slikt. Godt til og med, uansett hva vi føler. 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #18 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det går greit. Bedre med kun deg og barnefaren, enn storfamilie og klein stemning. Anonymkode: 055c3...844 Jeg synes det er veldig kleint ja! Altså, jeg har vært på tomannshånd med kona hans flere ganger, og det har gått fint, men med en gang vi alle samles, synes jeg det blir ubehagelig. Det kan sikkert slå tilbake på meg om han finner ut at jeg løy, men jeg ønsker virkelig bare at han skal komme alene. TS Anonymkode: 1c05e...84c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #19 Skrevet 2. desember 2020 Neste gang sønnen din får ha med gjester til en forestilling el lign så spør du han hva han foretrekker og ønsker .... Anonymkode: 0e5e1...7ff 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #20 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sier meg enig i denne. Blir det oppdaget, TS, sier du bare at du ikke hadde fått med deg at reglene hadde blitt endret. Anonymkode: 055c3...844 Ja, nå ble ikke reglene endret, for det stod ganske klart i informasjonen fra kulturskolen 🙈 At etter 30.november var det åpent for å bestille flere billetter. Den informasjonen har ikke han fått, og jeg krysser fingre for at han ikke får høre om det i etterkant. TS Anonymkode: 1c05e...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå