AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har en innebod som er ganske ''rå''. Jeg tror det er sponplater på veggene og så er det betong under. Det er på bakkeplan inne i huset, men jeg har lyst å gjøre det penere. Kan jeg bare tapetsere veggene direkte på sponplatene eller må jeg grunne først? Hva kan jeg ha på gulvet? Gulvbelegg? Vinyl? Annet? Alle tips og råd mottas med tak. Jeg er ikke interessert at det blir pent, men at det blir rimelig og enkel å få til selv. Anonymkode: d9e1d...d13
newman01 Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Glatt glassfiberstrie kan fungere. Male kan gå bra. Du bør først vurdere å sparkle veggene slik at skjøter, mønster og slikt blir relativt glatt. Bred sparkelspade, en liten youtube-video og en stor bøtte med sparkel og du er godt i gang. Siden det er en bod er det et perfekt sted å starte. På gulv kan du legge f.eks laminat. Enten med tre-mønster som matcher øvrige deler av huset, eller grå skifer-mønster.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Jeg hadde bare malt rett på sponplatene om det bare skal være hyller der.. ønsker du en bedre finish hadde jeg sparklet.. og enda bedre kvalitet så hadde jeg lagt duk etter sparkling og så malt den. Anonymkode: 33b89...1be 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Og på gulvet hadde jeg valgt gulvbelegg 😙 Hadde tatt ett med tekstilbakside og latt være å lime det. Anonymkode: 33b89...1be 1
Resignert Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Sånne plastfliser til garasjegulv kan kanskje brukes, om underlaget ikke er stålpusset og glatt. Selv små ujevnheter vises lett gjennom belegg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå