AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Er i uke 11 nå og tittelen er vel forresten ikke helt riktig. Med mine nærmeste venner kan jeg godt kose meg når vi møtes men så merker jeg at jeg plutselig ikke har lyst til å dra på det julebordet som jeg i utgangspunktet hadde gledet meg til..:/ er jeg unormal ? Vil folk ha forståelse og ikke bare tenke jeg er kjip? Formen min er ikke helt krise, er på jobb, og prioriteter selvsagt å delta sånn nogenlunde normalt hjemme med mann og datter på 3 år.. men merker at jeg må prioritere hvor jeg skal bruke kreftene. Anonymkode: 0584d...b53
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Skjønner deg godt, du kjenner på disse følelsene av en grunn 😊 Du kan bare si det som det er til vennene dine, og det må de tåle hvis de er ordentlige venner😊 Jeg er selv gravid nå, har et barn fra før, og har ingen behov for å være sosial. Anonymkode: 1d65d...77b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Jeg forstår deg 100%. Jeg hadde det slik i hele mitt forrige svangerskap, og kjente det med en gang jeg ble gravid igjen også. Litt som om kroppen ikke gidder bruke energi på det de kommer til å forstå, hvis ikke får de bare være rare. Anonymkode: a267d...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå