Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #1 Skrevet 23. september 2002 Hei! Jeg skal selge min kjole, og lurer på om det er noen som har noen erfaringer rundt dette. Er det vanskelig å få solgt? Hvor bør man avertere? Hvor mye kan man ta?
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #2 Skrevet 23. september 2002 Det går for eksempel ann å avertere på markedsplassen på kvinneguiden. Jeg skal kjøpe kjole nå. Hvilken type er det??
Augustbrud02 Skrevet 23. september 2002 #3 Skrevet 23. september 2002 Det er også mulig å selge på QXL: http://www.qxl.no Har en følelse av at det kanskje ikke er så enkelt å selge slike ting bestandig, men det lureste er nok å legge ut en annonse flere steder.
Gjest miss mona Skrevet 23. september 2002 #4 Skrevet 23. september 2002 Ring rundt på forskjellige brudebutikker og spør om dem kan være behjelpelig med salg av kjolen. Da vil mange se den i alle fall også vil nok butikken ha litt for å selge den også, men på en annen side så har du jo klart å reklamere litt for butikken hvis det er en som kjøper den og hvis flere har vært innteresert i den.
Imax Skrevet 24. september 2002 #5 Skrevet 24. september 2002 Det er markedsplass på mange sider på nettet (eks kvinneguiden, bryllupsnett osv). Ellers vet jeg om mange som har annonser inne i type Familien, Hjemmet osv, og vet at de har solgt kjolen sin. Ellers har du selvsagt aviser osv. da Tror jeg ville prøvd å legge ut annonser på nettsteder først (der det er gratis) og ventet med brudesalonger. De skal nok ha en fet avanse, og QXL skal vel også ha noen prosenter?
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #6 Skrevet 24. september 2002 Ok. Takk for tips. Gjest, du lurte på hva slags kjole det er. Det er en St. Patrick kjole, du kan se bilder her: http://www.stein-slaatsveen.com/images/Har...ies/index_2.htm Har prøvd markedsplassen her - uten hell foreløpig, men får prøve noen av de andre forslagene her også....
Engel Skrevet 24. september 2002 #7 Skrevet 24. september 2002 Hei gjest! Har vært på utkikk etter en kjole som din, kan ikke ha husket å ha sett den på markedsplassen. Kan du ikke sende meg en personlig melding med info om pris og størrelse? Det er nemlig ikke lov å legge ut sånt her...
Liz Skrevet 24. september 2002 #8 Skrevet 24. september 2002 Jeg kikker etter kjole. Kunne du sendt meg også en personlig medling med litt mer info??? Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå