Gå til innhold

Jeg har begynt å bli lei meg når han ikke bryr seg om jeg får orgasme eller ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at menn får orgasme 99% av gangene de har sex imens kvinner får endel sjeldnere, men likevel har jeg i det siste tatt meg selv i å bli lei meg når vi begynner å ha sex, han kommer etter 2 min og så «god natt»... Usikker på om det er mangelen på orgasmen i seg selv, men det at han ikke bryr seg om jeg kommer eller ikke. Helt i starten av forholdet tok han innimellom initiativ til å fingre meg til jeg kom, men det er så lenge siden at jeg ikke kan huske det.

Noen ganger kan jeg snike til meg en orgasme etter at han har kommet men det kommer an på posisjonen vi ligger i (det tar max 1 min for meg å gjøre det) men om jeg føler et tidspress så klarer jeg det ikke.

Er jeg overfølsom her? Hvordan opplever dere det når partneren virker likegyldig til om dere kommer eller ikke?

Anonymkode: 027ef...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette må du ta opp med en gang.

Det er egoistisk og respektløst. 

Anonymkode: 9df73...4aa

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, dette må du ta opp med en gang.

Det er egoistisk og respektløst. 

Anonymkode: 9df73...4aa

Enig. Og ikke bry deg om statistikken du har hørt. Enkelte kvinner får sjeldnere orgasme, men du sier jo selv at du kan få det på 1 minutt, så da spiller det ingen rolle at andre kvinner ikke får det. Hvis dere starter økten med fokus på deg og din orgasme så kan han sove når han har kommet. Jeg skjønner at de ikke orker å gjøre så mye etter orgasme siden de blir så utslått av det, men da må han sørge for at du får først. Hvis kommunikasjon ikke funker ville jeg bare stoppet økten før han kommer og si "sånn, da skal jeg sove" for at han kan føle hvordan det er å ikke få fullført. 

Anonymkode: d0e2a...704

• Liker 11
Skrevet

Fyren din er elendig mellom sengeklærne og er fornøyd med å være det.

Skrevet

Snakke sammen? Fortelle ham hva du vil at han skal gjøre, hva som funker for deg, komme med forslag?

Anonymkode: f8577...587

Skrevet

Si at du også vil ha orgasme. Det er ikke for mye å kreve at BEGGE parter har et tilfredsstillende sexliv.

Anonymkode: ae1f7...fca

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet jo at menn får orgasme 99% av gangene de har sex imens kvinner får endel sjeldnere, men likevel har jeg i det siste tatt meg selv i å bli lei meg når vi begynner å ha sex, han kommer etter 2 min og så «god natt»... Usikker på om det er mangelen på orgasmen i seg selv, men det at han ikke bryr seg om jeg kommer eller ikke. Helt i starten av forholdet tok han innimellom initiativ til å fingre meg til jeg kom, men det er så lenge siden at jeg ikke kan huske det.

Noen ganger kan jeg snike til meg en orgasme etter at han har kommet men det kommer an på posisjonen vi ligger i (det tar max 1 min for meg å gjøre det) men om jeg føler et tidspress så klarer jeg det ikke.

Er jeg overfølsom her? Hvordan opplever dere det når partneren virker likegyldig til om dere kommer eller ikke?

Du er ikke overfølsom, tvert imot så er det han som ikke er følsom nok. Si ifra til ham. Vær tydelig! Det er en selvfølge at også du skal få orgasme! 
Et tips, siden du kommer så lett når du fingrer deg selv, er at dere kan prøve ut stillinger der du kan stimulere klitoris mens dere har samleie. Varianter av doggy style duger f.eks til dette formålet. 

Anonymkode: 500d8...ae0

• Liker 3
Skrevet
O.G. skrev (2 minutter siden):

Fyren din er elendig mellom sengeklærne og er fornøyd med å være det.

Mulig jeg formulerte meg litt dumt i hovedinnlegget for det er ikke slik hver eneste gang vi har sex, vil si ca 2 av 3 ganger kanskje🤔 Men det er jeg som må «ta» min orgasme, det er ikke mange ganger han har tatt initiativ til å gi den til meg. (Og det var også bare i starten av forholdet.)

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig jeg formulerte meg litt dumt i hovedinnlegget for det er ikke slik hver eneste gang vi har sex, vil si ca 2 av 3 ganger kanskje🤔 Men det er jeg som må «ta» min orgasme, det er ikke mange ganger han har tatt initiativ til å gi den til meg. (Og det var også bare i starten av forholdet.)

ts

På hvilke måter kan han «gi deg» orgasme? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ts

Er du ansvarlig for hans orgasmer? Tror han jobber for å få det. 
Hva er problemet at du tar din🤨

Anonymkode: 85ac2...0d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det eneste man skal fokusere på under samleie er sin egen nytelse? Blås i om partner har det digg liksom 🙄

Anonymkode: cc555...460

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er et problem hvis samspillet mellom dem opphører straks han har fått orgasme. Hvis han bare ruller rundt og sovner. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

På hvilke måter kan han «gi deg» orgasme? 

Fingre, slikke, penetrere og/eller en kombo av disse...

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg føler meg ikke ansvarlig for hans orgasmer men jeg ønsker å bidra til dem og også noen ganger kun fokusere på dem. 
Et problem mtp min orgasme er at jeg ofte ikke rekker å ta dem før han har fått sin, og etter det er vi ferdige liksom🤷‍♀️

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fingre, slikke, penetrere og/eller en kombo av disse...

ts

Kanskje et dumt spørsmål, men kan du ikke fingre deg selv til du kommer da, MENS han penetrerer deg? 

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Du må si det til han. Man behandler ikke folk på den måten å bare tenke på seg selv og sin nytelse. Det beste med sex er jo at begge nyter det like mye og gjør gode ting for partner. Skal ikke oppføre seg egoistisk under sex. Det er ikke bare du som skal få han til å komme. Det skal gå begge veier. Snakk med han, og hvis han da fortsetter å ikke bry seg så er han kanskje ikke rett fyr å ha sex. Noen er bare sånn og tenker kun på seg selv uansett hva andre sier til de. 

Endret av Warrior
Skrevet

Dette er tydeligvis en mann som tror at sex er kun for ham. Jeg klarer virkelig ikke å forstå at det er mulig å være så egoistisk. Har dere ikke snakket om dette i det hele tatt?

Anonymkode: bfef3...20f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

ts

Han er elendig mesteparten av gangene dere puler.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det blir et problem når økten bare varer 2 min og fyren bare tenker på seg selv.
Om man skal måtte stresse med å prøve å rekke orgasme innen han er ferdig og man har såpass kort tid på seg, tror jeg faktisk ikke jeg hadde giddet. Hadde heller skaffet meg en god vibrator. Det burde ikke være noe problem for ham, han er jo bare ansvarlig for sin egen orgasme ;)

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Wtf? Det er da vanlig at mannen kan bidra med litt annet enn bare ut og inn . Det er merkelig om en mann forventer at damen skal stimulere seg selv under samleiet pga hans mål er å komme fortest mulig. Der ligger forskjellen på en god og dårlig elsker gitt. 

Anonymkode: 0164c...f26

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...