Gå til innhold

Til kvinner i forhold: Kunne du tenke deg å prøve swinging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undersøkelser viser at flere eksperimenterer med sex enn tidligere. Swinging er en måte å eksperimentere på som jeg tror er blitt vanligere. En utfordring med swinging kan være sjalusi, og kanskje flere ville prøvd swinging hvis det ikke var sjalusi involvert. Jeg spør derfor kvinner: Kunne du tenke deg å prøve ut swinging hvis du var garantert at det ikke oppstod sjalusi i forholdet? Hvem er mest tilbøyelig til å bli sjalu - du eller mannen din? 

Anonymkode: 8b4d4...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg er garantert at det ikke oppstår sjalusi så er dette noe jeg kunne prøvd. Men hvordan kan en være garantert det? 

I vårt forhold tror jeg han er mest sjalu. Kanskje jeg også hadde blitt sjalu, men det vet jeg ikke. 

Anonymkode: f3190...fdb

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke nå. Kanskje når vi har vært sammen i mange mange år og kjeder oss 

Anonymkode: 7156d...31b

• Liker 2
Skrevet

På ingen måte. 

Anonymkode: a559d...e42

• Liker 12
Skrevet

Når helvete fryser til is. 

Anonymkode: 93f26...4bd

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg er garantert at det ikke oppstår sjalusi så er dette noe jeg kunne prøvd. Men hvordan kan en være garantert det? 

I vårt forhold tror jeg han er mest sjalu. Kanskje jeg også hadde blitt sjalu, men det vet jeg ikke. 

Anonymkode: f3190...fdb

Nei, det kan man ikke garantere, selvsagt. Det er bare et tankeeksperiment. Hvorfor kunne du tenke deg å prøve det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke nå. Kanskje når vi har vært sammen i mange mange år og kjeder oss 

Anonymkode: 7156d...31b

Ja, tror de fleste som gjør dette har vært sammen en stund. Kanskje det kan forhindre utroskap? 

Skrevet

Om jeg var GARANTERT null vanskelig sjalusi og at det ikke påvirker ekteskapet negativt, ja - selvsagt!

Men den manglende garantien får jeg jo ikke. Så da avstår vi. 

Ja, temaet har tildels vært oppe (ikke direkte swinging men). 

Anonymkode: 5c78f...eb1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg var GARANTERT null vanskelig sjalusi og at det ikke påvirker ekteskapet negativt, ja - selvsagt!

Men den manglende garantien får jeg jo ikke. Så da avstår vi. 

Ja, temaet har tildels vært oppe (ikke direkte swinging men). 

Nei, den garantien får man ikke. Sant det. 👍Derfor er dette et tankeeksperiment. Er det du eller han som hadde blitt sjalu? Hva hadde du i så fall likt med å prøve det ut? 

Skrevet

Ikke swinging kanskje, men trekant eller gruppesex hvor alle leker sammen. På ingen måte vil jeg latt ham dra alene for å møte noen, det ville vært for vondt.

Anonymkode: 7c8b3...6c7

• Liker 1
Skrevet

Per nå, nei. Vi har vært sammen i 7 år og jeg har fortsatt til gode å se på en annen mann og tenke at han kunne jeg hatt sex med om jeg var singel. Foreløbig klarer jeg ikke å se for meg å ha sex med noen andre enn samboeren min - bare tanken gjør meg uvell. Men kanskje det ville vært aktuelt en gang i fremtiden om man kan garantere at det ikke er sjalusi. 

Når det er sagt vet jeg at ingen av oss hadde klart å ikke bli sjalu så det vil aldri være aktuelt for oss. Jeg er bl.a. helt sikker på at det hadde ødelagt selvfølelsen min å se han med en annen kvinne. 

Anonymkode: 55129...75c

• Liker 5
Skrevet

Ikke swinging kanskje, men trekant eller gruppesex hvor alle leker sammen. På ingen måte vil jeg latt ham dra alene for å møte noen, det ville vært for vondt.

Det er nok få som drar alene og møter noen. De fleste drar på partreff sammen - i samme rom og seng. 👍 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Per nå, nei. Vi har vært sammen i 7 år og jeg har fortsatt til gode å se på en annen mann og tenke at han kunne jeg hatt sex med om jeg var singel. Foreløbig klarer jeg ikke å se for meg å ha sex med noen andre enn samboeren min - bare tanken gjør meg uvell. Men kanskje det ville vært aktuelt en gang i fremtiden om man kan garantere at det ikke er sjalusi. 

Når det er sagt vet jeg at ingen av oss hadde klart å ikke bli sjalu så det vil aldri være aktuelt for oss. Jeg er bl.a. helt sikker på at det hadde ødelagt selvfølelsen min å se han med en annen kvinne. 

Anonymkode: 55129...75c

Jeg tror nok de fleste som swinger har vært sammen en god stund, og at dette er noe som har vokst fram. De færreste tror vel forholdet hadde tålt det i starten, men vi forandrer oss jo med tiden. Vi blir mindre sjalu, blant annet. Men er jo enig med deg - det passer ikke for alle. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er nok få som drar alene og møter noen. De fleste drar på partreff sammen - i samme rom og seng. 👍 

Og det kunne absolutt vært aktuelt.

• Liker 1
Skrevet

Og det kunne absolutt vært aktuelt.

Hva synes du virker spennende med det? 

Skrevet

Om det kunne GARANTERES at jeg ikke ble sjalu, og dermed også garanteres at mannen min ikke likte det noe særlig (for ellers ville jeg jo blitt sjalu!) Så kunne jeg kanskje latt ham prøve. Men selv har jeg 0 ønske om å ha sex med noen andre, for resten av livet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, den garantien får man ikke. Sant det. 👍Derfor er dette et tankeeksperiment. Er det du eller han som hadde blitt sjalu? Hva hadde du i så fall likt med å prøve det ut? 

Jeg har hatt et ønske om å kunne ha et semiåpent forhold.

Altså ha lov til å ha sex med andre alene uten partner i første omgang.

Om han hadde likt å være med hadde det og vært fint, men det er ikke interessen hos ham.

Mitt ønske er/var enkelt - ha mulighet til å ha sex med andre sånn innimellom om jeg treffer noen (godt etablere i eget forhold, ikke single) jeg synes er spennende og tiltrekkende. 

Samtidig kjenner jeg andre med denne muligheten, og jeg ser mye utfordringer. De krysser endel grenser tross avtaler med partner, strekker strikken ovenfor sine elskere/elskerinner (virker som om enkelte utvikler følelser og blir i relasjonen i overkant lenge med feil motivasjon), og jeg vet ikke.....det virker som MYE jobb og risiko for familie og forhold for å ha litt sex 2 ganger i halvåret liksom. 

Man inviterer jo inn problemer, og for oss med langvarig relasjon og felles barn kan prisen å betale bli HØY. 

Så gøy er det tross alt ikke med et het time på hotell. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi har forresten vært sammen 20 år.

Skrevet

Nei. Får frysninger bare ved tanken.

• Liker 9
Skrevet

Kunne prøvd trekant, sex klubb og gangbang..  Mannen min er veldig usikker rundt sex, så får nok ikke han med på det. Ikke helt utenkelig at jeg gjør dette aleine en gang i fremtiden, det har vi også snakket litt om. 

Anonymkode: dd875...260

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...