Gå til innhold

Er det verdt å teste en gang til? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var over mensen med en dag for 2 dager siden og tok en test, den var da negativ. Jeg fikk mensensmerter igår, og hadde det svakt til og fra hele dagen. Føltes likt som mensensmerter, med stikninger. Idag er det borte, og heller ingen mensen har kommet. Er det verdt å teste igjen, nå er jeg 3 dager over  forventet mensen. Eller burde den ha vært positiv første test siden jeg da var en dag over når jeg testet? Jeg har veldig punktlig mensen til vanlig. 

Anonymkode: e6654...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en test 14 dager etter siste samleie. Du vet jo aldri helt sikkert når eggløsning var, selv om man har menstruasjon. 

Anonymkode: 1d781...827

Skrevet

Du kan ta en test nå for å sjekke. Dersom den er negativ på morgenurin er du mest sannsynlig ikke gravid

Anonymkode: ee93b...e0c

Skrevet

Jeg tror jeg ville testet med en tidligtest som er mer sensitiv for HCG, da du kanskje produserer det sent. Og hvis en såpass sensitiv test fortsatt er negativ 3 dager etter IKM så ville jeg tenkt det var uregelmessig mens?!

Jeg har lest mange skrive at tidlig graviditet kjennes ut som menstruasjon og har fått mange til å løpe til og fra do med forventninger om ankommet mens, så de mensmurringene dine trenger ikke å bety mens. 🙃

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var over mensen med en dag for 2 dager siden og tok en test, den var da negativ. Jeg fikk mensensmerter igår, og hadde det svakt til og fra hele dagen. Føltes likt som mensensmerter, med stikninger. Idag er det borte, og heller ingen mensen har kommet. Er det verdt å teste igjen, nå er jeg 3 dager over  forventet mensen. Eller burde den ha vært positiv første test siden jeg da var en dag over når jeg testet? Jeg har veldig punktlig mensen til vanlig. 

Anonymkode: e6654...907

kan du ikke bare teste? vi vet ikke her :( Masse lykke til, håper du får to streker!

Anonymkode: c8b18...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...