AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Hvilke dager feirer dere sammen med kjæresten (dere som ikke er samboere fra før) og hvordan feirer dere? Hva sier familien/"svigerfamilien" til det? Anonymkode: 796dc...05e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Man er jo ikke seriøse om man ikke bor sammen, og det er langt ifra noe "svigerfamilie". Men når man bor sammen så feirer de fleste sammen, da er man jo familie Anonymkode: f8501...35f 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Man er jo ikke seriøse om man ikke bor sammen, og det er langt ifra noe "svigerfamilie". Men når man bor sammen så feirer de fleste sammen, da er man jo familie Anonymkode: f8501...35f Jeg er særboer . Altså vi bor ikke sammen men er veldig seriøse . Og så ja har ste familie jeg feirer ganske mye med han når det er praktisk mulig. I år ikke juleaften da skal han med sine . Jeg med mine pga corona. Men vo treffes 1 jule dag og er sammen resten. Påske er vi som regel sammen 17 mai kommer annpå når det dr i uka pga jobb og unger . Vi prøver å være sammen når vi kan og jaaaa vi er seriøse og familie sånn sett. Vi bare priorier ungene våres først. Anonymkode: 1aee4...b28 3
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man er jo ikke seriøse om man ikke bor sammen, Dette gjelder kanskje for deg.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man er jo ikke seriøse om man ikke bor sammen, og det er langt ifra noe "svigerfamilie". Men når man bor sammen så feirer de fleste sammen, da er man jo familie Anonymkode: f8501...35f Selvfølgelig er det like seriøst om man ikke bor sammen! Her var vi sammen i syv år før vi ble samboere. Forholdet har vært like seriøst som nå fra dag en. Anonymkode: d5a90...cd9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Jeg skal feire julaften sammen med min nye kjæreste, bare vi to. Ingen som sier noe som helst til det (så vidt jeg vet). Anonymkode: aec3f...c27
ekkoet Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Vi feiret hver for oss frem til vi fikk barn sammen, Det var vel først 3 år som kjærester og 3 år som samboere . Men de fleste gangene reiste vi til hverandre når kvelden gikk mot slutten, feks. hun var med sin familie frem til 22, så kom hun til oss og var frem til vi rundet av. 7 året hadde vi barn sammen og var hele kvelden sammen. Endret 2. desember 2020 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 Xen og jeg feiret med hver vår familie i alle år, selv de år vi var samboere. Med min nåværende kjæreste feirer vi jul sammen, med han og jeg og begges foreldre. Ingen av oss har så stor familie så det funker fint at alle er sammen selv om vi ikke har barn. Han er enebarn. Vi begynte med dette før vi flyttet sammen. Anonymkode: fa39c...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå