Gå til innhold

Norske jenter hva er det med dere;-)?

Gjest Arne R.

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
opplever sjelden at jenter er avvisende på byen,går inn for å ha en en uforpliktende koselig samtale, og gi jenta oppmerksomhet, og være interessert i det hun sier.

Ja, men hvis jenta forstår at du ikke er på sjekkeren, slapper hun automatisk mer av. Så da har du tydeligvis lært trikset. :) Å ikke være på sjekkeren er faktisk et bra sjekketriks!

Endret av GreenSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men hvis jenta forstår at du ikke er på sjekkeren, slapper hun automatisk mer av. Så da har du tydeligvis lært trikset.  :) Å ikke være på sjekkeren er faktisk et bra sjekketriks!

ja har funnet ut det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst:

Jeg pleier ikke å være ufin mot gubber på byen, så sant de ikke er ravende fulle, og henger over meg.

Derimot er jeg utrolig skeptisk, for jeg føler ikke byen er stedet der jeg finner en fremtidig mann. Og det igjen holder meg tilbake, for jeg er ikke ute etter ONS, og ja, jeg blir fort mistenksom om en fyr kommer bort og vil spandere ei øl på meg..

Men ser fyren hyggelig ut, og ikke altfor full, så er det fullt mulig å snakke til meg iallefall..  ;)

Er enig i dette.

Tror ikke jeg er uhøflig - i alle fall ikke uten grunn. Men det er utallige ganger man får useriøse og sleske henvendelser og da svarer man jo med samme mynt.

Nå vet ikke jeg hva du mener med uhøflig. Er det å ikke vise interesse for deg feks noe du kan oppfatte som uhøflig? Det må i såfall være fullt lovlig. Det trenger ikke ha noe med uhøflighet å gjøre om jenta ikke vil innlede noen lang samtale heller. Det kan jo hende hun nøyer seg med å utveklse noen få ord for så å velge å gå videre. Kanskje hun har en helt annen i tankene eller har kjæreste og ikke har noen interesse av deg overhodet? Eller at hun elsker å danse og ser fram til en kveld på dansegulvet med venninnene sine? Eller at det å treffe gamle kjente er mer interessant enn å møte nye?

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
opplever sjelden at jenter er avvisende på byen,går inn for å ha en en uforpliktende koselig samtale, og gi jenta oppmerksomhet, og være interessert i det hun sier.

aha, du har fatta det! :klappe: :grine2:

jeg er drit lei gutter som dreger fram hele livshistorien sin for å bli syntes synd i! :roll:

så ja, vær litt mer interisert i hva enjente har å si, da vinner du henne en god del, men det sammer gjelder jenter og det :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle jeg er interessert i å snakke med. Da gidder jeg ikke bruke masse tid på dem, siden det bruker av både min og deres tid.

Man kan ikke forvente at enhver person synes du er spennende, og om du synes det er uhøflig - vel, da tror jeg nesten du må innstille deg på å møte mange uhøflige mennesker fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

slevfølgelig ikke.. men ja.. om du hadde sat deg ned å prøve å forstå det som står så VINNER man på å være høflig og interessert! hvis du ikke ER interessert så kan du jo like greit bare si att dere ikke har noe å prate om eller komme med en dårlig unnskyldning for å komme unn, TROR han tar hintet da.. alle er ikke til for hverandre og alle har forskjellige meninger... OGSÅ på byen... makes no diffrence.. noen gjør seg kanskje mer til på byen, noen kan VIRKE interessert bare for å få seg ett nummer...

men dette er alt forhåndsregler man burde ha hørt om eller noe man lærer gasnke automatisk når en dag kommer seg ut på byen eller på fester.... har selv vært med på litt av hvert og har delte erfaringer SELV OM att jeg bare er 16 år.. skummelt å tenke på egentlig... en på min alder skulle ikke hatt slike erfaringer *gruble*

jaja... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Pump jern og ta sol, da fåru damer som et skudd! Selv er jeg veltrent og trekker damer som don juan, og alle damer elsker meg!

:ler::ler: For en morsomt skrue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...