AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Noen som har handlet der? https://www.refurb.eu Anonymkode: 02b26...b14
Million Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Det er ikke noe telefonnummer, ingen kontoradresse (hvor holder de til?) og ingen organisasjonsnummer oppgitt på sidene deres. Og kun en epostadresse hvis man vil ha tak i dem. Dette er normalt svært dårlige nyheter og fører alltid til at jeg IKKE handler fra det stedet. Absolutt ikke! Det er i tillegg ikke et .no firma, men en .eu nettadresse. Hvorfor? Du handler altså ikke hos et norsk firma, slik jeg forstår det. Kommer varen fra utlandet pr post da? Da blir det jo toll/moms i tillegg til varens kostnad og frakt. Dette er de negative tingene jeg finner. Det er derfor litt uventet å finne så utrolig mange gode tilbakemeldinger og mange stjerner på firmaet hos Trustpilot. Der pleier man som regel å få en god pekepinn. Det var den danske Refurb.dk jeg så anmeldt, men det virket å være det samme. Det får meg til å vakle litt - de virker jo pålitelige når man ser tilbakemeldingene. Men her ville jeg kjøpt varen i Norge, rett og slett pga evt behov for retur, klage og reklamasjonsmulighetene. Det virker som varene kommer fra utlandet hos Refurb, og da får man dårligere klagemuligheter. Det får heller være at man må betale litt mer. Hvis det er sånn at varen faktisk sendes fra Norge, er det annerledes, det er lettere og tryggere, men det vet jeg ikke. Endret 2. desember 2020 av Million
Tvist Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Synes det ser fornuftig ut. https://no.trustpilot.com/review/www.refurb.dk
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Du kan betale med paypal i det minste. Det gjør det mye mindre risikabelt å handle der. Det gjør at butikken ikke kan tømme bankkontoen din om det viser seg at den var falsk.. Anonymkode: 41984...ca5
Pappi Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Når jeg følger linken til trådstarter finner jeg da vitterlig både adresse og telefonnummer.
Pappi Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Ser også at de har opprettet NUF, sikkert for å kunne håndtere norsk mva. Jeg hadde nok ikke hatt betenkeligheter med å handle fra dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå