AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Bare kom på at som liten ble jeg kalt «pakkis» av en voksen tante av nabojenta. Hver gang hun så meg glodde hun og kalte meg «skitten pakkis». Jeg satt i gresset og husker jeg forbannet henne til døde. Dama var ung type 30-årene. Hun fikk kreft og døde kort tid etter. Er det mulig at det hun ble forbanna? Jeg hadde en annen agressiv nabo. Hun skreik ofte så hele nabolagde hørte henne rope etter jenta si. Det samme med hun, var alltid frekk og nedlatende. Jeg var vennine av datteren hennes. Hun var ekte rasist og klikka helt hver gang hun så oss sammen. En dag da broren min datt fra sykkelen lo hu høyt og sa at dette fortjente han. Han fikk kjøttsår og jeg fikk så vondt inni meg og syntes hun var fæl heks. Hun var høygravid og jeg husker jeg ba til Gud at hun skulle få misfostret barn. Gutten ble født utviklingshemmet. Rare greier jeg tenker på.. I know. Anonymkode: 7a95d...c8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Jeg og en venninne stakk nåler i en voodoo-dukke vi hadde laget av en som mobbet oss. Han var borte fra skolen dagen etter. Vi gjorde det aldri igjen. Anonymkode: 8e33e...e79 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og en venninne stakk nåler i en voodoo-dukke vi hadde laget av en som mobbet oss. Han var borte fra skolen dagen etter. Vi gjorde det aldri igjen. Anonymkode: 8e33e...e79 Uff fælt for dere og fælt for han hvis det går an å si det. Anonymkode: 7a95d...c8d
little fairy Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Når man hører slike historier så kan man jo lure litt. Men nesten så jeg håper litt det kan være sant, så lenge personene faktisk "fortjener" det🤭 Uansett, det utviklingshemmede barnet fortjente det jo selvsagt ikke. Men var vel heller ikke på den måten dere mente det. Eneste "uskyldige" forbannelse jeg tror på, er at om man skraper hele flaxloddet eller flaxkalenderen med en gang, så taper man. Har aldri vunnet når jeg har gjort det på den måten, kun vunnet om jeg har fulgt "reglene". Endret 2. desember 2020 av little fairy 2
Anonymtulle Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Jeg vil si ja, du kan forbanne, absolutt. Men om du burde gjøre det? Nei, og spesielt ikke om du ikke vet hva du driver med. Det fungerer nemlig slik at karma er som en boomerang. Det du sender ut, det får du som regel tilbake. Det er noen helt spesifikke retningslinjer du burde følge, og det er en risiko forbundet med dette. Det finnes konkrete nedskrevne formularer for alt fra å kaste søvn til å kaste sorg og død over folk. Noen personer er bedre rustet til å utføre slike "konster" enn andre. Det finnes også særdeles lite tilfeldigheter, om det er svar på spørsmålet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 little fairy skrev (23 minutter siden): Når man hører slike historier så kan man jo lure litt. Men nesten så jeg håper litt det kan være sant, så lenge personene faktisk "fortjener" det🤭 Uansett, det utviklingshemmede barnet fortjente det jo selvsagt ikke. Men var vel heller ikke på den måten dere mente det. Eneste "uskyldige" forbannelse jeg tror på, er at om man skraper hele flaxloddet eller flaxkalenderen med en gang, så taper man. Har aldri vunnet når jeg har gjort det på den måten, kun vunnet om jeg har fulgt "reglene". Mente det ikke bokstavelig og ble ganske satt ut da jeg reflekterte over det. Trodde jeg hadde superpowers. Jeg tror faktisk det går an å forbanne noen. Man må oppleve noe forferdelig og i det øyeblikket man forbanner går det til personen. Lært at det er bedre å tilgi og heller be om at en person får akkurat det hen fortjener. Jeg skværet opp med hun siste. Så henne totalt utslitt hver gang hun drasset med rullestolen. Får vondt av å tenke på det. Anonymkode: 7a95d...c8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Anonymtulle skrev (21 minutter siden): Jeg vil si ja, du kan forbanne, absolutt. Men om du burde gjøre det? Nei, og spesielt ikke om du ikke vet hva du driver med. Det fungerer nemlig slik at karma er som en boomerang. Det du sender ut, det får du som regel tilbake. Det er noen helt spesifikke retningslinjer du burde følge, og det er en risiko forbundet med dette. Det finnes konkrete nedskrevne formularer for alt fra å kaste søvn til å kaste sorg og død over folk. Noen personer er bedre rustet til å utføre slike "konster" enn andre. Det finnes også særdeles lite tilfeldigheter, om det er svar på spørsmålet ditt. Men det går jo inn i magi? Anonymkode: 7a95d...c8d
Anonymtulle Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det går jo inn i magi? Anonymkode: 7a95d...c8d Det kan kalles magi, eller konst, konster og også svartekonster.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Anonymtulle skrev (16 minutter siden): Det kan kalles magi, eller konst, konster og også svartekonster. Jeg brukte ikke disse metodene husker bare at jeg ble såret at kommentarene og ba Gud rydde opp asap😖 Anonymkode: 7a95d...c8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Hvordan vet man at man har en forbannelse over seg? Anonymkode: 03c6a...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå