AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Hva er det som gjør at joggebukser og Collage jakker ikke er noe «fine klær». Hvorfor er Ola bukser eller stretch bukser finere enn joggebukser? Sett i mine øyne er de ikke det. Det har bare blitt sånn at alle synes joggebukser ikke er noe fint. Hva er det som gjør at det ikke anses som fint? Joggebukser er så digg å gå med. Er det derfor det ikke anses som fint? Olabukser er stramt og ekkelt men det er regnes liksom som «finere» klesplagg enn joggebukser. Jeg synes ikke det men folk anser det som det. Hva er det som gjør at folk anser det som det? Forøverlig så synes jeg at collage bukser/joggebukser er like fine plagg som olabukser og cord bukser og alle andre bukser. Anonymkode: 870d8...609 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Ingen synspunkter? Anonymkode: 870d8...609
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Kultur styrer hva folk anser som penere kledd. Og vevde tekstiler anses som penere enn strikkede tekstiler. Anonymkode: 8b533...8ea
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 17.46): Kultur styrer hva folk anser som penere kledd. Og vevde tekstiler anses som penere enn strikkede tekstiler. Anonymkode: 8b533...8ea Hvorfor er vevde tekstiler penere enn strikkede tekstiler? Hva med collage stoff? Hvorfor er ikke collage stoff pent? Jeg synes det. Anonymkode: 870d8...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå