AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Ok, denne posten kan kanskje virke skikkelig rar.. Jeg tenkte kjøpe noe fint undertøy og overraske samboeren. Men jeg er usikker på i hvilken setting jeg skal presentere undertøyet? Skal jeg vise det frem, og fortelle han at jeg skal ha det på i dag? Kle av meg i sofaen og sette meg over han (dette liker han)? Vente til vi kommer på soverommet? Sistnevnte virker litt kjedelig, da ser han det jo kun når jeg kler av meg, og så skal vi liksom ha sex - da går jo som regel alt av uansett. Tips? Vi går ikke særlig ut nå pga. korona, så det blir ingen se-hva-jeg-skal-ha-på-meg-under-middagen-ute-i-dag-setting... Anonymkode: 96cd8...cf9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Ta det på deg og gå ut i stuen? Det er ikke noe å overtenke dette, bare ta det på, og gjør hva enn du føler for. Anonymkode: 72ee8...f31 1
Gjest Tranma Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Sett det på deg og vis han når du skal på jobb. Da tenker han på deg hele dagen og det blir supert når dere kommer hjem! Ellers bare spør du han en ettermiddag etter en dusj og før middag om deg er ok för han at du har det på 😊
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 På deg det og inviter til en dusj. Strømper og hele greia og dusj med det og sug han i dusjen. Er det hvitt undertøy og hvite strømper kan han se at det blir mer og mer undersiktig. Kjøp noe sexy undertøy han kan ha på seg og kos dere. Anonymkode: ad363...348 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Tranma skrev (7 minutter siden): Sett det på deg og vis han når du skal på jobb. Da tenker han på deg hele dagen og det blir supert når dere kommer hjem! Ellers bare spør du han en ettermiddag etter en dusj og før middag om deg er ok för han at du har det på 😊 Vi har hjemmekontor begge to! 😬 kanskje jeg skal vise han på morgenen ja, og la han vite at jeg går med det hele dagen! Anonymkode: 96cd8...cf9
Gjest Tranma Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har hjemmekontor begge to! 😬 kanskje jeg skal vise han på morgenen ja, og la han vite at jeg går med det hele dagen! Anonymkode: 96cd8...cf9 Det funker her hvertfall! Hva liker han? 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå