AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Jeg og kjæresten har hatt et forhold i 2,5 år og vi har et helt vidunderlig sexliv. Kanskje fordi han ikke hadde hatt noe særlig sex før meg, bortsett fra å miste jomfrudommen sin og ha sex 2 ganger etter det i en alder av 22 år. Men til spørsmålet mitt; Tror dere at han klarer å komme såpass mange ganger etter hverandre fordi han ikke har hatt så mye sex tidligere, eller er ikke det relevant? Anonymkode: a9180...bed
Pia Sofia Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Ikke relevant. Folk er bare forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Traff kjæresten min da han var i midten av 40 åra, første kvelden vi hadde sex fikk han utløsning 4-5 ganger. Vi var bare ekstremt kåte og hadde sex i mange timer. Og han var ingen jomfru da 😅 Anonymkode: c97b8...027 4
Bamseklemmer Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Hadde han synlig utløsning med mye sæd? og hvor mange minutter mellom hver utløsning sånn ca? Det kreves litt tid mellom hver ereksjon, sex og ny utløsning, jo flere utløsninger man har jo vanskeligere blir det å få utløsning. Min erfaring i veldig ung alder var at utløsningen kom i ei stor ladning, så var jeg helt tom og ferdig. Det tok en time før neste utløsning kom og etter det tok det for lang tid og avbrøt sexen. I voksen alder begynte jeg med knipeøvelser (6år), delvis for å øke sexlysten, forhindre prostatakreft, bedre blodsirkulasjon til ereksjon, pluss en masse andre fordeler med dette... Jeg har lært meg teknikker som styrer utløsningen, og kan posjonere ut litt for hver utløsning. Opp til 4 ganger på 2 timer... det høres helt fantastisk ut, men det er egentlig ikke det. Orgasmen blir litt svakere fordi man vil holde igjen litt til neste gang... Så nå bruker jeg heller tid på å gi nytelse til kvinnen og heller avslutter med en lang og hærlig orgasme med utløsning. Vil hun at jeg skal komme flere ganger, kreves det en god del hyppig trening med å komme flere ganger... Jeg har litt vanskelig å forstå at en "vanlig" mann, uten mye seksuell aktivitet får utløsning 4 og flere ganger🤔 Men TS? ikke spekulere så mye på dette, ta heller litt kredit for at han får det til... det er tross alt du som kan til for at han får det til🤭
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Kjæresten min er 38 år. Han kan komme opptil 4 ganger om vi har langvarig sex over et par timer. Han blir hard igjen bare minutter etter utløsning også. Anonymkode: 5beea...028
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Kjæresten min er erfaren, men 2 år inni forholdet kan han fortsatt komme flere ganger i løpet av en dag /natt. Rekorden er vel 7 ganger i løpet av en natt / morgen helt i starten. Han er helt råååå Anonymkode: f5ce6...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 en smule irriterende at han kommer 4 ganger på 45 min....😂🙈Ser flere skriver i løpet av ei natt/flere timer. Kjæresten mister ikke ereksjonen, han kommer ca hvert tiende minutt TS Anonymkode: a9180...bed 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): en smule irriterende at han kommer 4 ganger på 45 min....😂🙈Ser flere skriver i løpet av ei natt/flere timer. Kjæresten mister ikke ereksjonen, han kommer ca hvert tiende minutt TS Anonymkode: a9180...bed What, det er jo digg?? Anonymkode: f5ce6...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): en smule irriterende at han kommer 4 ganger på 45 min....😂🙈Ser flere skriver i løpet av ei natt/flere timer. Kjæresten mister ikke ereksjonen, han kommer ca hvert tiende minutt TS Anonymkode: a9180...bed Jeg tror du må utdype problemet. Er det det at han kommer, eller at det at han er ferdig etter 45 minutter? For meg, og sikkert mange andre menn, så føles det jo litt urettferdig å ha sex med en kvinne, som gjerne kommer både 2 og 7 ganger på de samme 45 minuttene. Anonymkode: 57230...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Ja, hva er problemet egentlig? Anonymkode: a2ff7...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå