Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirasjonen til tråden er at jeg nå har ledd godt av en misforståelse her. 

Mannen kom svært fornøyd hjem med en pakke til meg i dag. "Vær så god! Denne vil du nok like!" sa han fornøyd. 

Spennende! Jeg kikket interessert på eksen. "Hahahaha" responderte jeg, for det var en steamer. Slik man stryker klær med. Jeg stryker aldri, så tok det som en spøk, og sa "Denne er nok mest for deg." 

"Åhhh?" responderte han, men virket ikke misfornøyd med det. 

Noen minutter senere kom jeg plutselig på at en slik ville være perfekt julegaver til min mor, for hun har nevnt at hun ønsket seg en slik. Jeg nevnte det for min mann, og han virket litt skeptisk til at hun virkelig har ønsket seg dette, men han kunne selvfølgelig kjøpe en til. Om kona mente det var lurt og svigermor ble fornøyd var jo det en flott idé. 

Litt senere på kvelden nevnes kjøpet igjen, og plutselig går det opp for meg at min mann tror det han har kjøpt er en slik Magic Wand, et massasjeverktøy oftere brukt til seksuell stimuli. 

Han har ikke lest på pakken. Bare sett på bildet og prisen, og trodd at han dro hjem en wand.

Det har han noen timer altså trodd at jeg synes det var en glimrende julegave til min mor. Et sexleketøy? Det var greit for ham! 🤣🤭

Sprek svigermor, som ønsker seg sexleketøy i julegave må han ha tenkt, til jeg brølte av latter og forklarte at det er en steamer. Ikke egnet til noe seksuelt. 😂😂😂

Da skjønte han også hvorfor jeg hadde sagt at det var mest til ham. 😆

Har du en merkelig eller herlig misforståelse å dele? 

Anonymkode: 6c9a6...5d6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...