Gå til innhold

Beste klitorisvibrator under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Trenger vibrator for å oppnå orgasme under sex, og lurer derfor på om noen har tips til en liten og sterk vibrator som funker godt under sex? Foretrekker womanizer til vanlig, men den blir for stor og klumpete ellers. 

Anonymkode: df2fd...25a

• Liker 2
Skrevet

Hvilken womanizer har du? Vi bruker den under sex og den er fantastisk, har premium utgaven 

Anonymkode: ace2f...b68

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken womanizer har du? Vi bruker den under sex og den er fantastisk, har premium utgaven 

Anonymkode: ace2f...b68

Har Womanizer Pro 40. Den du hadde så mye smalere og nettere ut. Kanskje det kan være noe 🤔

Anonymkode: df2fd...25a

Skrevet

received_1054240738385331.jpeg

Anonymkode: 634d6...49b

• 4 uker senere...
Skrevet

Ikke liten i det heletatt. Rene slagvåpenet, egentlig. Fairy - o lala

Anonymkode: ca26b...47f

Skrevet

Jeg har en tilsvarende denne: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/klitorisvibrator-fun-laya-2-rosa/ 

Er veldig fornøyd med den! 🤩

Har nylig kjøpt womanizer premium, men den var ikke noe for meg. Hvis jeg vil stimulere området rundt klitten så stopper den jo, og selve pulseringen blir alt for kraftig og direkte. Får en skikkelig kraftig kløfornemmelse når jeg bruker den, og orgasmen blir bare «hard» og ubehagelig. 

Anonymkode: 7be01...dfa

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bruker dere ikke penisring med vibrasjon? Det gir dama orgasme hver eneste gang under samleie.

Anonymkode: 60a51...5e0

Skrevet

Fingrene? 

Anonymkode: a62d4...26e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor bruker dere ikke penisring med vibrasjon? Det gir dama orgasme hver eneste gang under samleie.

Anonymkode: 60a51...5e0

Hvordan er det mulig å treffe klitten så nøyaktig i penetrering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...