AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Min første tråd ble det bare avsporinger, så da Valgte jeg Lage en ny tråd hvordan var det og føde/ ta ks på ahus? Noen som har gjort det nå nylig på ahus? Setter pris på 0 avsporinger. Anonymkode: cf512...991
Misanthropis Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Nylig og nylig... var ihvertfall etter korona...Fødte i Mars på ahus. var strengt på spruting og avstand der, og vi møtte stå med rier i akuttmottaket og svare på korona spørsmål men de var veldig hyggelige alle sammen. hadde en jordmor inne hos meg og mannen, hele fødselen. det tok bare tre timer fra vi kom til han var ute. Jordmor satt mest på pc og bare var tilstede og tilgjengelig. etterpå måtte mannen dra hjem, fikk vel være der en time halvannen. Da var klokka 23:00 Så da sov jeg og baby der den natta, så henta han oss på morgenen etter legevisitten. Det var rolig og god stemning på avdelingen, enkeltbord i kantina og utdeling av mat istedenfor at vi fikk forsyne oss selv. Men det var mat i kjøleskap og på benken man kunne ta resten av tiden utenom måltidene. Til sammenligning fødte jeg der for 3 år siden også, da fikk jeg dårligere oppfølging. Lå alene i tre timer i aktiv fødsel, og måtte ringe på en da jeg kjente enorm trykketrang. Lå etterpå to dager på barsel og fikk et termometer for å sjekke tempen på baby et par ganger om dagen pga misfarget fostervann. Ingen som kom innom oss på de to dagene før vi dro hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå