AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 I alle år har det vært jeg som har tatt iniativ til kosing, kyssing og nærhet. Det kommer en tid hvor man blir lei av å føle det så ensidig, og man har lyst å føle seg ønsket og begjært. Dermed sluttet jeg for en stund siden å ta inativ. Dette har ført til at det nå er måneder siden vi har kyssa, kost eller hatt nærhet. Det har gått ut over den tilknytningen jeg føler til mannen , og jeg kjenner at jeg nå begynner å miste følelser. Det sitter langt inni å ta inativ og jeg kjenner at jeg ikke har lyst på nærhet fra han. Jeg tok det opp med han tidligere i uka og sa det sånn.Han ble overasket, fordi han hadde ikke merka dette eller tenkt noe over det og mente vi hadde det bra. Jeg fortalte at jeg nå syntes det var vanskelig å ta inativ når man har følt det så ensidig så lenge, og at jeg trengte at han tok iniativ. Han lovet det. Men dagene etter var helt like.. Jeg tok det opp igjen og understreket alvorligheten i det for meg og forholdet vårt. Han sa da at han ville jeg skulle ta iniativ igjen slik at det kunne bli som før. Jeg fortalte igjen at jeg syntes det var vanskelig nå og trengte å føle litt engasjement fra han. Kvelden etter tok han en hånd rundt meg i senga, og sovna 2min etterpå.. Det var hans iniativ. Noen tips til hva jeg kan gjøre/si? Er det sånn at jeg må tvinge meg til å ta inativ for å redde forholdet? Vi har barn , og jeg er gravid.. Så har lite lyst til å splitte opp. Men kjenner at jeg er sliten av å leve i et , for meg, dødt forhold. Anonymkode: 7ca8c...5c2
PM75 Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 (endret) Du har valgt først å få ett barn med denne mannen OG er gravid med barn nummer to. Og nå begynner du å gruble på om du har et dødt forhold? Er det ekstra hormoner som bobler opp og plager deg? Endret 1. desember 2020 av PM75 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Jeg hadde ikke orket å gjøre fysisk nærhet til hovedprioritet de neste årene i vertfall. Da hadde det vert viktigst for meg med godt samarbeid og god arbeidsfordeling i hjemmet. Spesielt siden det mest sannsynlig ikke ville blitt mer nærhet med noen andre likevel. Ikke på lenge i vertfall, orker ikke date med baby liksom. Så hadde vurdert det igjen om et par år😬 Anonymkode: b7274...41f 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Fokuser på barnet i magen og det andre du har født akkurat nå, så om dette vedvarer fremover, få deg en elsker. Ekstremt enkelt for dere kvinner, trenger ikke koste deg en krone engang. Når barna flytter ut, så forlater du han. Anonymkode: 80073...257 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde ikke orket å gjøre fysisk nærhet til hovedprioritet de neste årene i vertfall. Da hadde det vert viktigst for meg med godt samarbeid og god arbeidsfordeling i hjemmet. Spesielt siden det mest sannsynlig ikke ville blitt mer nærhet med noen andre likevel. Ikke på lenge i vertfall, orker ikke date med baby liksom. Så hadde vurdert det igjen om et par år😬 Anonymkode: b7274...41f Dette er oppskriften på å ødelegge et forhold. Du er klar over at det går an å ha fysisk nærhet i forhold, uten at det trenger å være 3.grads puling hver gang? De som bare fokuserer på A/S familien, og tror at de skal greie å koble seg på hverandre etter noen år, tar som regel feil. Anonymkode: 3f911...502 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Siden mannen tydeligvis er fornøyd slik det er hadde jeg avventet til senere år... alt til sin tid. Når man skal være sammen hele livet så går alt i perioder.. når man er nyforelsket har man masse sex.. når man har små barn så blir det mindre eller null sex. Betyr ikke at man er mindre glad i hverandre for det. Senere kan det være livskriser som gjør at man har nok med seg selv og ikke orker sex og den type nærhet. Men hvis man forventer at hele forholdet er likt hele dets livsløp da blir man skuffet. Anonymkode: b1812...664
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Tenker at det er litt sent å begynne å ta tak i forholdsproblemer etter at du har gått hen å blitt gravid med nummer 2. Det er mest sannsynlig flere år til du har tid til å gå fra han uansett. Anonymkode: 5f441...412
Gjest Chroma Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenker at det er litt sent å begynne å ta tak i forholdsproblemer etter at du har gått hen å blitt gravid med nummer 2. Det er mest sannsynlig flere år til du har tid til å gå fra han uansett. Anonymkode: 5f441...412 Det er da aldri for sent å ta tak i problemer? Det var en merkelig innstilling.
Gjest Chroma Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Ts, det virker ikke som han tar deg alvorlig når du forteller hvor viktig dette er for deg. Har du vurdert å foreslå parterapi?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 Chroma skrev (9 minutter siden): Det er da aldri for sent å ta tak i problemer? Det var en merkelig innstilling. Dette er ikke et problem. Det er for ulike personligheter. Anonymkode: 5f441...412
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 Kanskje dere har totalt forskjellige kjærlighetsspråk? Anonymkode: e7291...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå