Gå til innhold

Selskapskjoler til barn

Anbefalte innlegg

Gjest Oktoberbrud
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg skal gifte meg i oktober og trenger linker til steder som har selskapskjoler til barn.

Vi skal ha HEF vielse og derfor skal jeg ikke ha typisk brudekjole men selskapskjole som er sand farget. Har kikket i brudesalonger på brudepiker kjoler men de blir veldig pyntet. Tenkte at kjolene datteren min og niesen min skal ha burde også være enkle.

Er det noen som vet om butikker i Oslo område.

Har vært i Drammen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

På Steen og Strøm burde det være mulig å finne noe. Men det er ikke sikkert at det er så lett å finne selskapskjoler nå, det er en stund igjen til jul..............

Skrevet
Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg skal gifte meg i oktober og trenger linker til steder som har selskapskjoler til barn.

Vi skal ha HEF vielse og derfor skal jeg ikke ha typisk brudekjole men selskapskjole som er sand farget. Har kikket i brudesalonger på brudepiker kjoler men de blir veldig pyntet. Tenkte at kjolene datteren min og niesen min skal ha burde også være enkle.

Er det noen som vet om butikker i Oslo område.

Har vært i Drammen :)

Hvor i drammen har du vært??????

Jeg har kjøpt kjole til min brudepike hos tina ritzy i drammen, betalte 990 for kjolen, og da syr de og tilpasser de den gratis.

Der har de forskjellige kjoler for barn som ikke er typisk brudepikekjole

Skrevet

var meg som skrev svaret over her, hadde glemt og logge meg inn her

Skrevet

Hvor gamle er jentene da? Synes Ellos har noen søte enkle penkjoler som passer hvis de ikke er så gamle. Blant annen en som fåes i rosa, beige eller lyseblått. Kjøpte kjole til navnefesten til datteren min på Ellos. Den var kjempesøt.

Gjest Oktoberbrud
Skrevet

Jentene er 7 og 10. :)

Jeg synes kanskje kr 990 er litt dyrt :forvirret:

Skrevet

Til min svigerinne på 9 år kjøpte vi en kjole på b-young, som egentlig skulle være knekort til ungdommer, i størrelse s, og den ble helt fotsid til henne og satt nydelig på. Disse ungdomsbutikkene har ganske små størrelser, så en knekort/kort kjole kan bli en kjempefin selskapskjole til små jenter.... :icon_smile: :icon_smile:

Skrevet

Jeg hørte på pris og leie kjole og de tok 1200 kroner i en annen butikk jeg var i, så da synes jeg det var greit og betale 990 så kan jeg selge den igjen :)

Skrevet

De var kjempe søte, men ikke helt den stilen jeg lette etter.

Takk for mange gode råd

Gjest Oktoberbrud
Skrevet
ikke lett og hjelpe deg

:ler: Ja jeg må være fryktelig vanskelig fordi at jeg sier at de kjolene ikke var akkurat det jeg lette etter ;) .

Skal nå lete igjennon Ellos katalogen :)

Skrevet

jeg vil ha de i barokkstil, med blonder kanskje

Skrevet (endret)

:overrasket:

Er det sånn type kjole du er ute etter????

Da har jeg ikke noen forslag til deg, hvor du får tak i sånne kjoler, desverre.

Endret av majan
Skrevet

Tror nesten du må få noen til å sy for deg.........

Skrevet

Barokkstil - da må du nok få noen til å sy for deg, tror ikke det er så mange som selger ferdige barnekjoler i barokkstil dessverre.

Og skal noen sy for deg kan det hende det blir for dyrt i forhold til hva du ser for deg, siden 990kr var litt dyrt.

Barnekjoler er dyrt når det kommer til noe som skal passe inn i et bryllup.

Gjest Oktoberbrud
Skrevet

Gjest Oktoberbrud
Skrevet

Det var ikke meg som skrev det svaret med barokkstil :frustrert: .

Er tidligere fastbruker men gadd ikke registrere meg igjen men gud så irriterende og være gjest når andre gjester bare lager gørr.

Tenkte på helt enkle kjoler med stropper, fotsie i sateng kanskje.

takk til alle dere som seriøst prøver og hjelpe meg :)

Skrevet

hmm mye merkelig folk gjør her inne!!

Veit ikke om jeg får hjulpet deg, men jeg skal være ¨på utkikk.

Foresten har du sett på www.lisenett.no ??? der har de masse fint i forskjellige farger, har ikke vært inne der på en stund så jeg veit ikke hvilke priser de har der inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...