Gå til innhold

Vondt i ene øyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene øyet svir , ser litt dunkelt med det og en følelse av å ha noe innpå... noen som har vært borti lignende ? Skal til legen senere i uken. 

Anonymkode: 9595b...fe0

Skrevet

Ja. Regnbuehinnebetennelse. Det kan faktisk gjøre deg blind så håper du har time snart... hvis ikke hadde jeg faktisk skaffet en akutt-time. 

Anonymkode: 5c9ae...f18

Skrevet

Nja lest om det men øyet mitt er ikke rødt . 

Skrevet

Jeg ville prøvd øyedråper fra apoteket. Tar du omega 3-tabletter? Har hørt at det kan hjelpe mot tørre øyne. 

Anonymkode: e63bd...7df

Skrevet
Måne1234 skrev (3 minutter siden):

Nja lest om det men øyet mitt er ikke rødt . 

Det var ikke mitt heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja. Regnbuehinnebetennelse. Det kan faktisk gjøre deg blind så håper du har time snart... hvis ikke hadde jeg faktisk skaffet en akutt-time. 

Regnbuehinne betennelse skal vel ikke bare svi. Man er ekstremt lyssesetiv og man har kjempe ubehag. Og det er ekstremt få som blir blind av regnbuehinnebetennelse. 

Anonymkode: 93772...be9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Regnbuehinne betennelse skal vel ikke bare svi. Man er ekstremt lyssesetiv og man har kjempe ubehag. Og det er ekstremt få som blir blind av regnbuehinnebetennelse. 

Anonymkode: 93772...be9

Jeg har hatt det fem ganger, og det har vært forskjellig fra gang til gang. Den ene gangen føltes det bare som om jeg så uklart, som om en linse lå og irriterte bak øyelokket på en måte. 

Jeg sa ikke at man blir blind, men at man kan bli blind. Sannsynligvis er det sjelden i Norge med vårt gode helsevesen, men det forutsetter jo at man tar symptomer på alvor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...