AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg liker det, hva syns dere? Anonymkode: 8e27c...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 1. desember 2020 #2 Del Skrevet 1. desember 2020 Liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Del Skrevet 1. desember 2020 Pent og tidløst. Anonymkode: f78b3...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 1. desember 2020 #4 Del Skrevet 1. desember 2020 Liker det selv, men føler det er veldig sånn «hvite gutter». 👱🏻♂️👔🍾🥂🏸⛵️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Del Skrevet 1. desember 2020 Kenelz skrev (1 minutt siden): Liker det selv, men føler det er veldig sånn «hvite gutter». 👱🏻♂️👔🍾🥂🏸⛵️ Er det noe galt med det? Anonymkode: 72105...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Del Skrevet 1. desember 2020 Vi trenger noen Leiver nå, så folk ser at også normale folk Jan hete det. Anonymkode: aa6d7...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Del Skrevet 1. desember 2020 Kan* Anonymkode: aa6d7...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. desember 2020 #8 Del Skrevet 1. desember 2020 Klesprodusent...Levi Strauss, er det første som slår meg. Men helt greit navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 1. desember 2020 #9 Del Skrevet 1. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det noe galt med det? Anonymkode: 72105...ea2 Om du liker pappagutter så sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PassionatePatti Skrevet 1. desember 2020 #10 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg er ikke så veldig glad i det, jeg assosierer Levi med Levi Jensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg tenker bare på en pasient jeg hadde for noen år siden som het det, han mente det var barnemishandling å gi barnet et sånt navn (han kalte det riktignok jødenavn), og i litt styggere ordelag en jeg gjengir her. Anonymkode: cc683...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå