Gå til innhold

Var det forskjell fra å gå gravid med gutt og jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, hva var forskjellene mellom dem i graviditeten ?

Anonymkode: 02113...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingen forskjell

Anonymkode: 066c0...9f8

• Liker 2
Skrevet

Ikke for meg. Jeg var sikker på at vi skulle få jente nr, 2, for alt var likt. Bortsett fra at jeg hadde noen småblødninger og at han lå annerledes, men det er vanskelig å tro at det hadde noe med kjønnet å gjøre. 

Skrevet

Var mye mer kvalm med jenta. 

Anonymkode: d93a7...6ac

Skrevet

Mye værre med jenta som er nr 2. Ble uvel etter uker 12 med jenta. Hatt mye mer kynnere og jenta er mye mer aktiv og sparker dagen lang. 

Anonymkode: 74fa0...864

Skrevet

Ble kjempedårlig i svangerskapet med jenta. Hyperemesis. Med gutten var jeg fin omtrent hele veien. Var som natt og dag. Gutten var førstemann. 

Anonymkode: 69eee...767

Skrevet

Nei 

Anonymkode: 474c2...fe2

Skrevet

Stor forskjell hos meg. Veldig kvalm dagen lang, og omtåket i hodet, i første trimester med jenta. Var fysen på flere ting, og hadde mange matvarer jeg plutselig ikke klarte lukten eller smaken av. Med gutten hadde jeg morgenkvalme typ en halv time på morgenkvisten helt i begynnelsen, ellers ingenting, og var ikke fysen på noe. Derfor hadde jeg selv en sterk hypotese om at jeg ventet en gutt som nr 2 🙂

Anonymkode: a7aca...75f

Skrevet

Hadde svangerskapskløe med jentene, men ikke med guttene. Mulig det var helt tilfeldig. Hadde også verre bekkenløsning med jentene. 

Skrevet

Har to av samme kjønn, men to helt forskjellige svangerskap likevel.

Anonymkode: 0fced...d8e

• Liker 1
Skrevet

Har fem barn og ganske forskjellige svangerskap, kan ikke se noe mønster gutt(jente. Som tommelfingerregel ble det litt mer slitsomt for hver gang, kanskje ikke så rart.

Anonymkode: 9965e...3ed

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 6 gutter og 3 jenter. Merket ingen kjønnsforskjeller.

Skrevet

Så å si ingen forskjell her. Var trøttere med gutten første trimester, var øøøøøøørlitegranne uggen med jenta. Nå er jeg gravid med tredje, og denne gangen har jeg vært mye mer kvalm og hormonell så blir spennende å se hva dette blir 🤷🏻‍♀️ Etter første trimester har det vært likt forresten. 

Anonymkode: 56c86...e5c

Skrevet

Ikke for min del.

Anonymkode: 62b22...688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...