Måne1234 Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Altid vørt blond men farget d brukt siste halve året nå. Altid brukt semi permanent farge. Nå har jeg bare rødskjær i det og vil bli lysere igjen. Er dette mulig med godt resultat ?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har gjort det flere ganger hjemme, men er håret ditt veldig skjørt så må du dra til frisør. Gjør du det hjemme så husk å kjøp en god hårkur. Det jeg ahr brukt å gjort er å bleke håret med 2 pakker (jeg har går til skuldrene) kanskje du trenger mer. Så har jeg hatt oppi hårkur. Dagen etter har jeg enten farget det med en askeblond farge eller en mørk blond farge. Anonymkode: cdfe9...045
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Jeg gjorde det for ikke så lenge siden. Hadde mørk brunt hår med mye rødskjær og gikk tilbake til min naturlige mellomblonde farge. Det ble gjort hos frisør og skjedde i flere etapper så håret skulle tåle det. Først en avfarging og legging av farge over for å jevne det ut og unngå at det var oransje. Så en avfarging til, og da med lett bleking i legdene. Deretter en runde med bleking av hele håret bortsett fra den etterveksten jeg hadde på tidspunktet. Da gikk jeg fra frisøren med en balayage som jeg har fortsatt, min naturlige farge i bunnen og lysere ender. Men det tok noen måneder og kostet noen kroner. Jeg ville aldri gjort det selv hjemme, det er en viss risiko for at du plutselig står der med alt håret i hånden. Anonymkode: 77286...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå