Rights Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Og da tenker jeg på de av oss som nærmer seg 40år og som holder seg særs bra. Finnes det jenter som faller for slike ? Ikke lett å ta kontakt på et treningssenter Men hjelpes, livet hadde vært lettere om det var innafor å si hei, for så å fiske litt . Eller ikke...for da blir jeg bare den enda rarere. nei, jeg fortsette å gaule høyt som faen når jeg løfter, for så å se stygt på alle lekker biskene som er der. 1
candykiss Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Mener du testo tosker eller menn som er i god fysisk form. Først nevnte synes jeg bare er direkte kvalmt🙄 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Rights skrev (5 minutter siden): Og da tenker jeg på de av oss som nærmer seg 40år og som holder seg særs bra. Finnes det jenter som faller for slike ? Ikke lett å ta kontakt på et treningssenter Men hjelpes, livet hadde vært lettere om det var innafor å si hei, for så å fiske litt . Eller ikke...for da blir jeg bare den enda rarere. nei, jeg fortsette å gaule høyt som faen når jeg løfter, for så å se stygt på alle lekker biskene som er der. Er dette ditt beste sjekketriks? 😂 Var engang en mann som hjalp meg med teknikken på treningsstudio. Satte ekstremt stor pris på at han sa ifra at jeg gjorde noe feil, slik at jeg ikke fikk en skade. Ikke at jeg tror at han som hjalp meg prøvde seg på noe, tror han bare var en hyggelig fyr. Men du kan jo bruke det som sjekketriks om du er keen. 😏 Anonymkode: 90b5a...5b6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Nei personlig synes jeg for mye er avtennende /kvalmt. Spesiellt bodybuildere. Anonymkode: 4c054...efa 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Rights skrev (12 minutter siden): Og da tenker jeg på de av oss som nærmer seg 40år og som holder seg særs bra. Finnes det jenter som faller for slike ? Ikke lett å ta kontakt på et treningssenter Men hjelpes, livet hadde vært lettere om det var innafor å si hei, for så å fiske litt . Eller ikke...for da blir jeg bare den enda rarere. nei, jeg fortsette å gaule høyt som faen når jeg løfter, for så å se stygt på alle lekker biskene som er der. Det er faktisk noe av det mest irriterende som er på et senter. At mannfolk gjør seg til på den måten. Bare vær «normal» i stedet. En sånn tulling som det der forstyrret pt timen min en gang. Jeg sa til pt-en, at hvis han der mista manualene på meg, skulle jeg smelle til ham. Pt-en lo, og sa han skulle ikke stoppe meg. Så ba han tullingen flytte seg. Dette var en svær mann forresten, men jeg hadde slått likevel. Anonymkode: 06b0d...de8 2
Bernardette Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Bodybuildere som brøler og puster høyt og intenst mens de ser på seg selv i speilet, er mindre tennende enn en nonne på 80 år, faktisk. 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Bernardette skrev (5 minutter siden): Bodybuildere som brøler og puster høyt og intenst mens de ser på seg selv i speilet, er mindre tennende enn en nonne på 80 år, faktisk. 🤣 Haha. Kongekommentar. Anonymkode: 06b0d...de8 1
Rights Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2020 Jeg hadde en intensjon om å være morsom med start innlegget, men i etterkant ser jeg jo at jeg bommet litt der. Var nemlig overstadig beruset på meg selv, etter å ha sett meg selv for lenge i speilet idet jeg løftet og kysset bicepsene mine. Tror det jeg skulle få frem i hovedtråden, det var hva som er innafor eller ei, hva kontakt gjelder, på et treningssenter. I alle år har jeg aldri tatt kontakt, og kun hjulpet til dersom noen spør meg om hjelp. Ikke gauler jeg og ser stygt på folk, ei heller prøver jeg å glo folk i hjel. Jeg bare er der, og gjør mitt. Hender dog at jeg klapser en og annen lekkerbisken på baken mens jeg vrinsker, men jeg holder det til et minimum. På trening skal man trene, ingenting annet. Kontakt hører hjemme på Tinder, skjønner jeg. 2
Metalbitch Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 På treningssenteret drar jeg for å trene, ikke for å sjekke / bli sjekka opp. Har musikk i øra og nedslått blikk for å få fred. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Rights skrev (12 timer siden): Og da tenker jeg på de av oss som nærmer seg 40år og som holder seg særs bra. Finnes det jenter som faller for slike ? Ikke lett å ta kontakt på et treningssenter Men hjelpes, livet hadde vært lettere om det var innafor å si hei, for så å fiske litt . Eller ikke...for da blir jeg bare den enda rarere. nei, jeg fortsette å gaule høyt som faen når jeg løfter, for så å se stygt på alle lekker biskene som er der. Ehm.... Ja, jeg er nok midt i blinken for spørsmålet ditt rent teoretisk - men - måten du spør på og avslutter innlegget med går i kategorien «absolutt ikke» hos meg. Eksempel: Synes en på treningssenteret er ORDENTLIG tiltrekkende. La merke til ham med en gang, og blir bare umiddelbart sjarmert og tiltrukket. Og han blir liksom bare stadig mer tiltrekkende. Er han dødskjekk? Nei. Har han de største musklene? Nei. Er han typisk «kjekkas alle damer snur seg etter»? Nei. Derimot virker han introvert, som en type som må ha det inn med 20 spiseskjeer at kvinner flørter. Ikke kommer han i bekledning som fremhever noe kropp heller (jeg derimot legger jo merke til det da 🙈) Hvorfor jeg tiltrekkes? Han bare har en utstråling og....mandighet som jeg tiltrekkes av. Og halve sjarmen er nok at han ikke virker opptatt av kropp og sjekking overhodet. Så da får jeg lyst til å ligge med ham 😂🤷♀️ Han bare er liksom sånn...mannete 🙏 De andre mannfolka der har jeg ingen interesse for (og visa versa selvsagt) fordi de virker litt vel opptatt av seg selv og kropp. Særskilt de i overkant «kjekkas overtrente». Du virker kanskje å være i denne siste kategorien? 😬🙈 Anonymkode: ac538...062 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 Rights skrev (23 minutter siden): Jeg hadde en intensjon om å være morsom med start innlegget, men i etterkant ser jeg jo at jeg bommet litt der. Var nemlig overstadig beruset på meg selv, etter å ha sett meg selv for lenge i speilet idet jeg løftet og kysset bicepsene mine. Tror det jeg skulle få frem i hovedtråden, det var hva som er innafor eller ei, hva kontakt gjelder, på et treningssenter. I alle år har jeg aldri tatt kontakt, og kun hjulpet til dersom noen spør meg om hjelp. Ikke gauler jeg og ser stygt på folk, ei heller prøver jeg å glo folk i hjel. Jeg bare er der, og gjør mitt. Hender dog at jeg klapser en og annen lekkerbisken på baken mens jeg vrinsker, men jeg holder det til et minimum. På trening skal man trene, ingenting annet. Kontakt hører hjemme på Tinder, skjønner jeg. Klapper du seriøst noen på baken, eller tullet du nå? Anonymkode: ac538...062
Gjest Warrior Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Mange som tenner på muskler og godt trente ja. Rights skrev (34 minutter siden): Hender dog at jeg klapser en og annen lekkerbisken på baken mens jeg vrinsker, men jeg holder det til et minimum. På trening skal man trene, ingenting annet. Det er nok ikke så lurt å klapse tilfeldige på rumpa, og ja som du sier. På treningssenter skal man trene, ingenting annet. Ikke klapse folk på rumpa. Det kan få damer til å tenne mindre på deg.
Rights Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Klapper du seriøst noen på baken, eller tullet du nå? Anonymkode: ac538...062 Ikke seriøs der heller. Har noen antenner Helt seriøst så er det utrolig mange flotte jenter som trener. Jeg kan gløtte på dem, men ikke noe mere. Ikke spør jeg om hjelp eller noe som helst. Jeg går der i min egen verden, for å trene, for å gjøre mitt. Skulle en lekkerbisken funnet på å gitt meg et smil, skal heller smile tilbake,i den grad jeg kan. Og det var det
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #14 Skrevet 2. desember 2020 Rights skrev (1 minutt siden): Ikke seriøs der heller. Har noen antenner Helt seriøst så er det utrolig mange flotte jenter som trener. Jeg kan gløtte på dem, men ikke noe mere. Ikke spør jeg om hjelp eller noe som helst. Jeg går der i min egen verden, for å trene, for å gjøre mitt. Skulle en lekkerbisken funnet på å gitt meg et smil, skal heller smile tilbake,i den grad jeg kan. Og det var det Det hjelper lite å være godt trent når du omtaler kvinner som "lekkerbisker". Har ikke ord for hvor lite sjarmerende det er. Anonymkode: c326f...25e 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #15 Skrevet 2. desember 2020 Rights skrev (6 minutter siden): Ikke seriøs der heller. Har noen antenner Helt seriøst så er det utrolig mange flotte jenter som trener. Jeg kan gløtte på dem, men ikke noe mere. Ikke spør jeg om hjelp eller noe som helst. Jeg går der i min egen verden, for å trene, for å gjøre mitt. Skulle en lekkerbisken funnet på å gitt meg et smil, skal heller smile tilbake,i den grad jeg kan. Og det var det Bra :) Får ikke spesielt godt inntrykk av måten du formulerer deg på dessverre. Du er helt sikkert fin å se på, men det hjelper jo ikke. Kanskje det er grunnen? Utover det er hyggelige smil OK, og å slå av en kort prat om det faller seg naturlig. Og lengre prat om man åpenbart kommer godt overens over tid. De fleste vil trene i fred, spesielt de som blir glodd på og forsøkt kontaktet mye. Og forsåvidt de som ikke gjør det. Anonymkode: ac538...062
Rights Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #16 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ehm.... Ja, jeg er nok midt i blinken for spørsmålet ditt rent teoretisk - men - måten du spør på og avslutter innlegget med går i kategorien «absolutt ikke» hos meg. Eksempel: Synes en på treningssenteret er ORDENTLIG tiltrekkende. La merke til ham med en gang, og blir bare umiddelbart sjarmert og tiltrukket. Og han blir liksom bare stadig mer tiltrekkende. Er han dødskjekk? Nei. Har han de største musklene? Nei. Er han typisk «kjekkas alle damer snur seg etter»? Nei. Derimot virker han introvert, som en type som må ha det inn med 20 spiseskjeer at kvinner flørter. Ikke kommer han i bekledning som fremhever noe kropp heller (jeg derimot legger jo merke til det da 🙈) Hvorfor jeg tiltrekkes? Han bare har en utstråling og....mandighet som jeg tiltrekkes av. Og halve sjarmen er nok at han ikke virker opptatt av kropp og sjekking overhodet. Så da får jeg lyst til å ligge med ham 😂🤷♀️ Han bare er liksom sånn...mannete 🙏 De andre mannfolka der har jeg ingen interesse for (og visa versa selvsagt) fordi de virker litt vel opptatt av seg selv og kropp. Særskilt de i overkant «kjekkas overtrente». Du virker kanskje å være i denne siste kategorien? 😬🙈 Anonymkode: ac538...062 Må nok bare skuffe deg der, da jeg er den vimsete introverte som ikke tar noen hint. Greit nok at hint kan fanges opp, men med et tykt hode kan en tenke som så at det nok kanskje ikke var er hint likevel. 1
Rights Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #17 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det hjelper lite å være godt trent når du omtaler kvinner som "lekkerbisker". Har ikke ord for hvor lite sjarmerende det er. Anonymkode: c326f...25e Ta det med ro, du hadde aldri hørt noen kalle deg en lekkerbisken. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #18 Skrevet 2. desember 2020 Rights skrev (2 minutter siden): Ta det med ro, du hadde aldri hørt noen kalle deg en lekkerbisken. Og der kom det sinnsykt usjarmerende frem. Husker deg godt fra KG tidligere, og dette er grunnen til at du neppe får flere dater. INGEN setter pris på det. Heller ikke de deiligste lekkerbiskener. Anonymkode: ac538...062 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #19 Skrevet 2. desember 2020 Rights skrev (6 minutter siden): Må nok bare skuffe deg der, da jeg er den vimsete introverte som ikke tar noen hint. Greit nok at hint kan fanges opp, men med et tykt hode kan en tenke som så at det nok kanskje ikke var er hint likevel. Ja, OK - men om du da var han jeg tror jeg vil ligge med på trening: En ordentlig samtale utenfor trening hadde jo vært nok til å tenke HELL FUCK NO med de formuleringene dine. Jeg hadde vært middels høflig, og takket pent neitakk til mer. Du er sjukt usjarmerende og uhøflig i bruk av «humor» og responser. Få mannfolk er sånn ellers. Anonymkode: ac538...062
Rights Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #20 Skrevet 2. desember 2020 Og jeg som ikke er på jakt etter date engang 😏 hjelpes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå