AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Det burde jeg ikke gjort, der ble jeg skikkelig liten. Det var noe elektrisk jeg skulle ha, og hadde tatt bilde av der det skulle passe. Kvinnen prøvde å finne ut hva jeg skulle ha, men kunne ikke si det sikkert utfra bildet. Jeg begynte å tenke at det var fordi hun ikke hadde kunnskapen til å se det, siden hun bl. a tok fram en ting som var veldig lett å se ikke kunne passe. Jeg gikk opp igjen mens hun tok seg av en annen kunde. Og da jeg kom opp til kassen, ventet jeg på at en av de mannlige ekspeditørene ble ledig, for tenkte at han kanskje kunne se det bedre. Akkurat da han ble ledig, kom hun opp igjen ved siden av. Og så sa den mannlige han måtte gjøre noe, og sa til den kvinnelige "kan du hjelpe han da?". "jeg har hjelpt han, men han vil sikkert snakke med deg". Da ble det litt dumt, men jeg sa at jeg bare lurte på om han kunne se hva som passet utfra bildet. Ja legg ned mobilen sa han, og gå lenger bort. ??. Avstand vet du. Ops, det glemte jeg i farten og sto lent for mye fram over disken jeg tullingen. Og så sa han selvsagt det samme: Kunne ikke si det uten å vite den gamle delen og noen data. Samme som hun sa. Skal aldri gjøre noe så dumt som å tvile på en kvinnelig ekspeditør mer, skikkelig bommert. Skulle bare gått. Senere kom jeg tilbake, for jeg hadde funnet den gamle delen og hadde den med meg. Håpte jeg traff på den samme kvinnen, for jeg hadde planlagt hvordan jeg skulle unnskylde først osv. Men akkurat da jeg kom mot kassen, gikk hun bort et annet sted med noen kunder, mannen var der heller ikke og en helt ny kvinne ekspederte. Det gikk jo greit da, men har følt meg som en teit drittsekk resten av dagen. Anonymkode: ff61a...6ee
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Ok. Og dette måtte du skrive et innlegg for? Anonymkode: a4aa3...c35 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Fordommer gjør seg gjeldende når du minst venter det. Anonymkode: 79cbf...358 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ok. Og dette måtte du skrive et innlegg for? Anonymkode: a4aa3...c35 Ja beklager det, men jeg fikk behov for å lufte det i håp om å føle meg bedre. Anonymkode: ff61a...6ee
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fordommer gjør seg gjeldende når du minst venter det. Anonymkode: 79cbf...358 Det er nok et godt poeng du har der. Og jeg tror det var en viktig lærepenge for meg. Anonymkode: ff61a...6ee
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Jeg er kvinne og jobbet i elektrobutikk før. Dette skjedde flere ganger dessverre. Hvis du er skikkelig sorry, så send butikken en mail. Det setter hun sikkert pris på, hadde iallfall jeg gjort:) Anonymkode: 95229...5c7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er kvinne og jobbet i elektrobutikk før. Dette skjedde flere ganger dessverre. Hvis du er skikkelig sorry, så send butikken en mail. Det setter hun sikkert pris på, hadde iallfall jeg gjort:) Hørtes kanskje litt drøyt ut, vet ikke om jeg gjorde så galt. Men jeg skal vurdere det, for jeg er oppriktig sorry, det er jeg. Takk for forslaget Anonymkode: ff61a...6ee
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ok. Og dette måtte du skrive et innlegg for? AnonymBruker skrev (1 time siden): Troll!!! Bare av nysgjerrighet: dere som mener det var feil av meg å skrive dette, ville jeg gjerne hørt på hvilken måte dere mener det. Er det fordi dere syns det er en filleting som jeg ikke burde bry meg med å skrive om, er det fordi dere ikke tror på det, eller hva tenker dere ? Anonymkode: ff61a...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå