AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Datteren min har gjentatte ganger fortalt at hun ser en mann rundt i vårt nye hus. Virker som hun, etter ca. 6 mnd., er blitt vant til at han er der. Hun blir ikke lenger redd. Da hun la seg ikveld, pekte hun plutselig opp i taket. 'Mamma, nå ser han på deg'. Jeg har aldri trodd på disse synene hennes, men gløttet jo opp i taket, da hun pekte. Og der så jeg han, på en måte 'liggende' (svevende) langs taket, med fronten ned. Han var kledd i sort (så ut som dress), og var så ut til å være i 60-årene. Han så rett på meg, øynene våre møttes sikkert i 5-6 sekunder, så skled han ut mot høyre, og forsvant. Syns selv det høres utrolig skremmende ut, når jeg tenker på det nå. Men jeg ble ikke redd. Mannen så hverken sint eller farlig ut, tvert imot. Han så snill og trist ut. Skulle likevel ønske jeg ikke opplevde dette. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 6402d...b94
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Du tuller nå? Anonymkode: f2fe0...c10 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Ring Tom Strømnæss. Anonymkode: ba804...f3e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Sett på The Hounting of Hill House? Anonymkode: a61c6...16b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sett på The Hounting of Hill House? Anonymkode: a61c6...16b Ja, faktisk. Kan være jeg ble påvirket. Må ha vært det! Velger å tro det 🥴 TS Anonymkode: 6402d...b94
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Og hva sa du til din datter da..? Anonymkode: 33a1b...2ec 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hva sa du til din datter da..? Anonymkode: 33a1b...2ec Dette lurer jeg også på ... Anonymkode: 6237f...d7c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette lurer jeg også på ... Anonymkode: 6237f...d7c Ingen verdens ting. Det hele skjedde så fort. Vi leste bok, jeg leste videre, etter å ha summet meg. Anonymkode: 6402d...b94
Honey Dew Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Det var bare skygger som du tolket som en person. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 Jeg tviler ikke et sekund på at du så det, for det skjer mye rart i hodene til oss mennesker, men at det du så var ekte, det er en helt annen sak. Anonymkode: 1bc04...53a 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #12 Skrevet 1. desember 2020 Spør dattera din om hvordan mannen ser ut, og om hvilke klær han har osv.. Om hun beskriver det samme som du så, ja da begynner dette å bli riktig interessant. 😱 Anonymkode: c4852...273 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #13 Skrevet 1. desember 2020 Har aldri trodd på slikt, har alltid tenkt at det blir for rart. Helt til jeg flyttet i en kjeller leilighet for noen år siden. Jeg har ikke sett noe, men jeg har hørt mye rart som ikke stemmer. I tillegg bodde jeg der med et lite barn, som ellers alltid har sovet gjennom natten. Bortsett fra der, han våknet livredd gjennom natten foere ganger. Tilslutt valgte vi å ikke bruke det rommet mer. Jeg holdt ut kun noen måneder til før jeg flyttet derfra. Anonymkode: 4016b...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #14 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ingen verdens ting. Det hele skjedde så fort. Vi leste bok, jeg leste videre, etter å ha summet meg. Anonymkode: 6402d...b94 Så seilte dere en stund også? Anonymkode: 174a4...d91
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 Ikke tull med sånne ting.. Det kan være mange sarte sjeler som leser her inne.. Anonymkode: 33a1b...2ec 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 🤮Brenn ned huset. Neida. Off. Jeg hadde gjort mine tiltak og hatt ungen inne hos meg til det var gått over. Anonymkode: 0bbd7...282
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 Dette er jo veldig vanlig når man ser på Åndenes Makt. Mange helt normale familier som opplever både å se ting, lyder og at ting flytter på seg. De som jobber i Åndenes Makt gjør husrens utenfor programmet også, om du syns dette er ubehagelig kan du kanskje kontakte en av dem. Anonymkode: 4e7b6...386 1
lillehavfruen Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 Jeg hadde mange "paranormale" opplevelser i huset jeg vokste opp i. Det opphørte så fort vi flyttet derifra. Og jeg tror hverken på gud eller spøkelser. Som barn var det bare hyggelige opplevelser. Var to manns-skikkelser på soverommet, men var aldri redd, følte de passet på meg. Når vi pusset opp huset når jeg var 8 år var det derimot en helt annen tone. Musikk-spilleren min slo seg på på natten, Jeg ble vekket av verandadører som sto og slo, MYE gåing i andre etg. og lyder generelt. Husdyr som bjeffet og så ting vi ikke så. Var alltid livredd når jeg skulle legge meg etter vi pusset opp, turte aldri å være alene i andre etg. Måtte søke igjennom hele rommet mitt før leggetid. Andre familie-medlemmer opplevde lignende hendelser, det samme gjelder folk som var på besøk. Når vi flyttet så forsvant alt dette ubehaget jeg hadde følt på i årevis. Jeg tenker at så lenge datteren din ikke er redd, så er det ikke noe problem. Jeg var ikke redd før vi pusset opp, og da fremsto det som veldig fredelig. Var en god følelse i huset. Og følte bare trygghet. Har ingen forklaring på det du har sett. Nå begynner det å bli så mange år siden disse opplevelsene, at det er vanskelig å tro på det lenger. Spesielt når man er lite troende som person. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå