AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 (endret) Jeg har aldri kjøpt Per-kjeks, og kan ikke huske å ha spist det heller - verken i eller utenfor delfikake. Likevel synes jeg det er litt synd at den forsvinner. Synes du? https://www.godt.no/aktuelt/i/lEKBM3/slutt-for-per-kjeks-slik-kan-du-lage-delfiakake-uten Anonymkode: e4150...470 Endret 1. desember 2020 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Hva har de bildene dine med saken å gjøre? Trist at de forsvinner ja, men skjønner det godt. Anonymkode: c5595...d7e
Ullvott Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 (endret) Jeg stiller meg helt likegyldig til det. Trolig fordi jeg verken spiser Delfiakake eller noensinne har kjøpt Per-kjeks. Produkter kommer og går. Noen produkter produseres i styggmange år, men når "ingen" lenger kjøper det kan de liksom ikke produsere det av nostalgiske hensyn. Endret 1. desember 2020 av Ullvott
Elaine Marley Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Tråden er ryddet for bilder med identifisering av privatperson. Elaine Marley, mod.
chouette Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Takler ikke delfiakake så for meg er det helt Ok 😅 Kapteinkjeksen derimot..! Den må få bli lenge 😁
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Skandale! Delfiakake blir ikke det samme lenger! Anonymkode: a9918...7d3 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Aldri spist delfiakake, og har aldri kjøpt eller noen sinne hørt om Per-kjeks engang. Hva i alle dager er det? Er det godt? Anonymkode: 63bd7...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Aldri spist delfiakake, og har aldri kjøpt eller noen sinne hørt om Per-kjeks engang. Hva i alle dager er det? Er det godt? Anonymkode: 63bd7...7fb Det er som Mariekjeks bare kvadratisk og litt tykkere. Anonymkode: a9918...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Aldri spist delfiakake, og har aldri kjøpt eller noen sinne hørt om Per-kjeks engang. Hva i alle dager er det? Er det godt? Anonymkode: 63bd7...7fb Det smaker... lite. Ganske likt Mariekjeks. Så det etterlater seg ikke et gastronomisk tomtom akkurat. Men jeg liker liksom tanken på at de pakkene er i kjekshylla på butikken, bare fordi 🙃😂 TS Anonymkode: e4150...470 1
parmanoia Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Elsker delfia-kake. Det er vel det eneste det brukes til også vil jeg tro. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Det er flere varer som bare selges i juletiden, så jeg forstår ikke helt hvordan det å kutte ut enda en vare kan bidra til å øke kvaliteten på sortimentet i butikkene; i forhold til andre, selv dårligere stilte land, er Norge nesten et U-land på dette feltet. Kanskje like greit å redusere vareutvalget til brød, melk, øl og Grandiosa for å holde kostandene nede, slik at REMA 1000 blir REMA 4 ... Anonymkode: 65e52...dc3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå