Gå til innhold

Aldri mer Per-kjeks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har de bildene dine med saken å gjøre?

Trist at de forsvinner ja, men skjønner det godt.

Anonymkode: c5595...d7e

Skrevet (endret)

Jeg stiller meg helt likegyldig til det. Trolig fordi jeg verken spiser Delfiakake eller noensinne har kjøpt Per-kjeks. Produkter kommer og går. Noen produkter produseres i styggmange år, men når "ingen" lenger kjøper det kan de liksom ikke produsere det av nostalgiske hensyn. 

Endret av Ullvott
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med identifisering av privatperson. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Takler ikke delfiakake så for meg er det helt Ok 😅

Kapteinkjeksen derimot..! Den må få bli lenge 😁

Skrevet

Skandale! Delfiakake blir ikke det samme lenger!

Anonymkode: a9918...7d3

• Liker 2
Skrevet

Aldri spist delfiakake, og har aldri kjøpt eller noen sinne hørt om Per-kjeks engang. Hva i alle dager er det? Er det godt? 

Anonymkode: 63bd7...7fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Aldri spist delfiakake, og har aldri kjøpt eller noen sinne hørt om Per-kjeks engang. Hva i alle dager er det? Er det godt? 

Det er som Mariekjeks bare kvadratisk og litt tykkere.

Anonymkode: a9918...7d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det smaker... lite. Ganske likt Mariekjeks. Så det etterlater seg ikke et gastronomisk tomtom akkurat. Men jeg liker liksom tanken på at de pakkene er i kjekshylla på butikken, bare fordi 🙃😂

TS

Anonymkode: e4150...470

• Liker 1
Skrevet

Elsker delfia-kake. Det er vel det eneste det brukes til også vil jeg tro. 

• Liker 1
Skrevet

Det er flere varer som bare selges i juletiden, så jeg forstår ikke helt hvordan det å kutte ut enda en vare kan bidra til å øke kvaliteten på sortimentet i butikkene; i forhold til andre, selv dårligere stilte land, er Norge nesten et U-land på dette feltet.

Kanskje like greit å redusere vareutvalget til brød, melk, øl og Grandiosa for å holde kostandene nede, slik at REMA 1000 blir REMA 4 ...

Anonymkode: 65e52...dc3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...