AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg trenger virkelig inspirasjon her! Derfor lurer jeg på hva du skal kjøpe til mannen. Eller hva har du kjøpt som var en innertier. Anonymkode: 5e0fe...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Del Skrevet 1. desember 2020 I år blir det kontorstol for det ønsker han seg. Enkelt og greit. Anonymkode: 53151...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Del Skrevet 1. desember 2020 I år får han ullgenser og skjeggsett. Innertier vet jeg ikke om det er, men han har nå bruk for det Anonymkode: 570af...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Del Skrevet 1. desember 2020 Barbersaker fra Mühle og masse lakris fra Bülow. Anonymkode: f4872...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Del Skrevet 1. desember 2020 Tørrdrakt til dykking Anonymkode: 3ecf3...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Del Skrevet 1. desember 2020 I år blir det retrospillet Nintendo game & watch, fjellduk og boka Uteliv Anonymkode: 0214e...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Del Skrevet 1. desember 2020 T-skjorte og genser fra Icebreaker, han bruker disse året rundt og trenger påfyll Anonymkode: 6e476...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Del Skrevet 1. desember 2020 En ullfrakk som han har ønsket seg Anonymkode: 26d72...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Del Skrevet 1. desember 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trenger virkelig inspirasjon her! Derfor lurer jeg på hva du skal kjøpe til mannen. Eller hva har du kjøpt som var en innertier. Anonymkode: 5e0fe...4c9 Ingenting. Både jeg og mannen syns ønskelister og julegaver er skikkelig hassle og ting vi ikke trenger ender bare opp som rot. Men vi pynter til jul, hygger oss ekstra mye i jula, bare uten julegaver oss imellom. Men jeg hjelper sønnen vår med gave til mannen - da blir det noe han har laget. Anonymkode: 0e8bf...e59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Del Skrevet 1. desember 2020 Hodelykt og ny garminklokke. (på ønskelista) "matkurv" med diverse godsaker for romjulen. (tradisjon) øl-kalender, som han fikk i dag noen bøker, treningstøy, og noe klær. to brettspill - mest fellesgave, da jula blir hjemme. I tillegg kjøper vi ny helautomatisk kaffemaskin og en utvidelse til google home, som fellesgave. Anonymkode: 1615e...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Del Skrevet 1. desember 2020 Vi har blitt enige om å ikke kjøpe dyre gaver, så det blir en eske med ulike ølsorter og en tskjorte. Anonymkode: b8e38...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Del Skrevet 3. desember 2020 Trådløse ørepropper & trolig varmevest til MC-kjøring 😊 Anonymkode: 62bec...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #13 Del Skrevet 3. desember 2020 En skikkelig god og varm ullgenser, ny 1l termos han kan ha med seg på tur, tøfler og et nytt headset så han får jobbe i stillhet på hjemmekontoret. Anonymkode: e7b44...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 3. desember 2020 #14 Del Skrevet 3. desember 2020 Kjøpt en ting til ølbrygging som han ikke får seg til å bruke penger på selv 😂 men som jeg VEIT han gjerne vil ha. å så får han en ny hårklippemaskin sånn at jeg ikke kaster den han har i veggen 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 4. desember 2020 #15 Del Skrevet 4. desember 2020 I år blir det løpesko med pigger. Han liker å løpe litt etter barna har lagt seg. I fjor ble det denne; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 4. desember 2020 #16 Del Skrevet 4. desember 2020 Dolce gusto kaffemaskin med en haug av kapsler + en del andre småting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Del Skrevet 4. desember 2020 Slåbrok og pysjbukse på Ralph Lauren, lakris fra Johan Bülow, Moods of Norway-tøfler, litt gaming merch, gavekort på Steam og boksere fra Comfyballs! Tror det meste skal falle i smak. Heldiggrisen har bursdag i starten av januar i tillegg, og da venter en klokke fra Victorinox jeg vet han ønsker seg. Vondt i lommeboken Anonymkode: 34398...542 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #18 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Slåbrok og pysjbukse på Ralph Lauren, lakris fra Johan Bülow, Moods of Norway-tøfler, litt gaming merch, gavekort på Steam og boksere fra Comfyballs! Tror det meste skal falle i smak. Heldiggrisen har bursdag i starten av januar i tillegg, og da venter en klokke fra Victorinox jeg vet han ønsker seg. Vondt i lommeboken Anonymkode: 34398...542 Hvorfor kjøper dere denne typen gaver om det gjør vondt i lommeboken? Skal være første til å innrømme at jeg ramset opp dyre gaver selv, men det merkes ikke, og det er utstyr som må byttes ut eller oppgraderes. Hadde aldri kjøpt noe av dette om vi merket det på økonomien. Da vi var nyetablerte var julegaven gjerne en bok, eller en god dusjsåpe. Anonymkode: 1615e...dd0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #19 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor kjøper dere denne typen gaver om det gjør vondt i lommeboken? Skal være første til å innrømme at jeg ramset opp dyre gaver selv, men det merkes ikke, og det er utstyr som må byttes ut eller oppgraderes. Hadde aldri kjøpt noe av dette om vi merket det på økonomien. Da vi var nyetablerte var julegaven gjerne en bok, eller en god dusjsåpe. Anonymkode: 1615e...dd0 Det var ment i en litt spøkefull tone altså😉 Det er ikke sånn at jeg må leve på nudler akkurat! Men kjøpefesten rundt jul er fullstendig galematias. Én ting er min kjære som jeg kjenner ut og inn, men å finne gjennomtenkte gaver til alle andre er masete og styrete selv om jeg elsker å gi. For ikke å nevne all maten vi trykker i oss! Hele opplegget er temmelig koko. Utblåsning over! god førjulstid til dere alle☃️ Anonymkode: 34398...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #20 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var ment i en litt spøkefull tone altså😉 Det er ikke sånn at jeg må leve på nudler akkurat! Men kjøpefesten rundt jul er fullstendig galematias. Én ting er min kjære som jeg kjenner ut og inn, men å finne gjennomtenkte gaver til alle andre er masete og styrete selv om jeg elsker å gi. For ikke å nevne all maten vi trykker i oss! Hele opplegget er temmelig koko. Utblåsning over! god førjulstid til dere alle☃️ Anonymkode: 34398...542 Jeg gir spisbare gaver til alle som ikke har et konkret ønske/behov. Kjøper all mat på Rekoringen, fra lokale produsenter. (med noen få unntak, da grønnsaker ikke er i sesong lenger) Og trykker ikke i meg mer mat enn jeg normalt gjør. Bare et lite tips, om du synes alt med jul er styr, mas og uetisk. Anonymkode: 1615e...dd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå